3363
Sök

Klubb för japanska Retrobilar (minst 25 år gamla), något intressant?

140 Inlägg
9 november 2011
Trådstartare
Michkijn skrev:
Men jag som kör en datsun från 75.. det är ju en veteran/retrobil, som jag tänker fixa om till en "prestandabil". Får jag vara med ändå ? ;D (jag driver lite nu, förlåt) NRCC 4 the win!

Hehe, men du har en liten poäng där trots allt tongue Veteranklubbar är ju sällan särkilt glada i att man skär i skärmar och svetsar bur i de gamla klenoderna, så man ska kanske vara försiktig med att kalla det veteranklubb. Det pågår en del vinkelslipande och motorbyten wink

Men gå med vettja!! Nästan ensam Datsun-ägare på forumet...

Renaultskadad
694 Inlägg
10 november 2011
är medlem och har en tråd på CJDM på min 240z, men tycker det är för jävla lågt intresse så funderar på att flytta tråden till NRCC ist

clubjdm.se
462 Inlägg
11 november 2011
Defcon skrev:
är medlem och har en tråd på CJDM på min 240z, men tycker det är för jävla lågt intresse så funderar på att flytta tråden till NRCC ist

Kollade igenom din tråd där och följer den. Fast det är ju svårt att få intresse när du inte skriver något. Du har ju fått kommentarer på varje inlägg du gjort.

Om man delar antal visningar av din tråd på antal inlägg så har den fått många besökare jämfört med många andra byggen. Så jag tror intresset skulle öka om du faktiskt uppdatera tråden wink Många går ju in och kollar i alla fall smile
Senast redigerat av Asse_ (11 november 2011)

www.clubjdm.se

2 117 Inlägg
11 november 2011
Snart klassas väldigt många 200sx S13 in under 25-års strecket.
T.e.x. är min "shogun (klicka här)" född 1989

140 Inlägg
11 november 2011
Trådstartare
Defcon skrev:

Datsun-bilar har vi ju inte många av, så det låter bra smile Men stämmer säkert som Asse säger, en 240Z lär få uppmärksamhet var den än hamnar, men man kan ju ha tråd på både Club JDM och NRCC smile

Snart klassas väldigt många 200sx S13 in under 25-års strecket.
T.e.x. är min "shogun (klicka här)" född 1989

Absolut! Det blir spännande att följa antalet projekt-trådar när vi närmar oss 2015 wink

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
13 november 2011
MX5 börjar också bli till åren, min bil har ju t.ex "bara" 5 år kvar tongue och de tidigaste bilarna har 2-3 år kvar bara.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Renaultskadad
694 Inlägg
13 november 2011
Asse_ skrev:
Defcon skrev:

Kollade igenom din tråd där och följer den. Fast det är ju svårt att få intresse när du inte skriver något. Du har ju fått kommentarer på varje inlägg du gjort.

Om man delar antal visningar av din tråd på antal inlägg så har den fått många besökare jämfört med många andra byggen. Så jag tror intresset skulle öka om du faktiskt uppdatera tråden wink Många går ju in och kollar i alla fall smile

mjoaaajoo, jag är lite slö ;P har så lite tid över för att orka sätta mig ner och hålla i en tråd bara sad
Försöker lägga mesta tiden på att faktiskt få något gjort med bilen snarare än att tjata om vad som skulle va häftigt att göra om ett år typ... meen vi får see smile jag dokumenterar givet fortfarande allt, skall bara orka sätta mig och ladda upp bilder och skriva...

140 Inlägg
14 november 2011
Trådstartare
Defcon skrev:
Asse_ skrev:
Defcon skrev:

mjoaaajoo, jag är lite slö ;P har så lite tid över för att orka sätta mig ner och hålla i en tråd bara sad
Försöker lägga mesta tiden på att faktiskt få något gjort med bilen snarare än att tjata om vad som skulle va häftigt att göra om ett år typ... meen vi får see smile jag dokumenterar givet fortfarande allt, skall bara orka sätta mig och ladda upp bilder och skriva...

Här har du en som både "tjatar" och får något gjort wink http://nrcc.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=7

Renaultskadad
694 Inlägg
14 november 2011
herre gud tongue jaa, jag har väl lite för lite tid då bara wink

140 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
Defcon skrev:
herre gud tongue jaa, jag har väl lite för lite tid då bara wink

Haha big_smile

140 Inlägg
18 november 2011
Trådstartare
http://www.clubjdm.se/club-jdm-of-swede … ocar-club/

Om någon har missat!

Ett samarbete som kommer betyda mycket för våra gammeljapsare smile

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
18 november 2011
Jag hoppas alla känner sig välkomna smile

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

140 Inlägg
19 november 2011
Trådstartare
AcesHigh666 skrev:
Jag hoppas alla känner sig välkomna smile

Har bara fått positiv respons, så jag förmodar att alla känner sig välkomna smile

1 232 Inlägg
3 september 2012
detta gillar vi!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
4 februari 2013
Tjena Kasi ! Hur går de med Nihon RetroCar Club ? De va ju ett tag sen du skrev i den här forums tråden.

BTW : Jag tycker att min Nissan 180 ZX blir snart om några år till retrobil. Alla andra får tycka som dom vill. Och dom har rätt med sin egen årsikt. Men det är viktigast om vad man själv tycker och känner för sin Silvia.

Nissan Silvia

clubjdm.se
462 Inlägg
5 februari 2013
De gick ihop med Club JDM, så nu går de under ett tak www.clubjdm.se/forum

www.clubjdm.se

Evildan
5 februari 2013
Detta skall genast undersökas ytterligare, intressant.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 februari 2013
Asse_ skrev:
De gick ihop med Club JDM, så nu går de under ett tak www.clubjdm.se/forum

Aa okej. Då vet jag hur det ligger till. Då loggar jag in på Club JDM.

Nissan Silvia

clubjdm.se
462 Inlägg
8 februari 2013
Välkommen smile

www.clubjdm.se

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
9 februari 2013
Asse_ skrev:
Välkommen smile

Tackar.   wink