Tänkte höra om det är någon/några som är sugna på en karavan från Karlstad till Elmia på långfredagen? är jag och några kompisar som ska åka ner då och tänkte att det skulle vara kul att åka karavan Tider och stopp längs vägen och liknande har vi inte kommit fram till än så är det någon/några som är intresserade eller har frågor/funderingar så äre bara att skriva
najs låter bra får försöka få med fler bara, blir inte mycket med 2 bilar^^ så du kan ju kolla runt med folk du känner och se hur många som är på =P så gör jag det samma Tror du känner bror min btw, Marcus Jansson om det säger dig nått?^^ haha
jag är oxå på. men det kunde ju vara bra att åka så man kan möta upp några andra karavaner så att det blir en sjujävlans karavan? tycker jag iaf att det skulle vara roligare (fler bilar - roligare)
jo det tycker jag med men personligen vet jag inga som ska åka karavan på fredagen inga som startar nån stans mellan karlstad och jönköping iaf, men äre andra som känner folk så äre ju klart att dom får kolla runt som du sa, fler bilar=roligare men med tid att mötas vid biltema och så, äre bra det eller nån som vill mötas tidigare, för senare blir för sent tror jag, så för min del kan vi gärna mötas vid biltema typ 8 eller senast halv 9 och börja åka jämt efter halv sen stanna nån stans på vägen
okej. ja vi kan ju samlas vid 8 och så kan vi ju avgå får biltema senast halv 9 eller kvart i 9. men jag kan kolla runt lite i forumen och kolla om det är några som åker den vägen vi ska åka men vilken väg åker vi då haha?
jo nått sånt tycker jag också verkar bra blir Karlstad-Kristinehamn-Mariestad-Skövde-Jönköping tror jag iaf, fick den vägen när ja kolla på nätet, är första gången för mig som jag kör ner så har kollat vägen på nätet^^ hehe
okej men skövde har ju en stor karavan säger dom som skulle slå sig ihop med några andra och kan ju höra med dom om man kan mötas någon stans i skövde eller?
dom ska samlas 09:45 Biltema parkeringen Skövde. så om man åker så man är där vid den tiden så kan vi ju åka med dom ner tror oxå det kommer flera så att det kommer nog bli en stor karavan:P
Liten update på trippen till Elmia på långfredagen!
blir att försöka åka från karlstad vid halv 7:30, vet att en del säkert tycker det är tidigt men behöver åka då för vi ska stanna upp vid biltema i skövde och möta upp massa andra bilar och dom ska samlas där vid 9:45 och från karlstad till skövde tar det ca 2 tim och 10 min så behöver komma iväg runt halv 8 ungefär för att hinna om det blir stopp nån stans mellan karlstad och skövde har vi inte sagt nått om än så vet inget om det i nuläget, men enda som skulle va bra nu är fler bilar! så äre nån som är sugen på att åka med så äre bara att säga till! och vill man hänga med så får man mer än gärna fråga flera man känne rom nån mer vill hänga på =P blir ju roligare ju fler bilar man är
det va det nya jag vet för tillfället =P kommer nog mer updates närmare