2494
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

8 Inlägg
14 juni 2011
Go_sideways skrev:
hampan93 skrev:
Go_sideways skrev:

jag förstår inte heller det. trotts att jag har varit där i typ 8 år nu eller något så blir jag aldrig riktgit klok på var jag ska. det har alltid varit stattena tidigare och förstår inte varför någon hittade på väla. visst stattena är trångt. men det tycker jag är själva grejen. känns som mycket mer folk då och en helt annan "gemenskap"

som du säger stattena känner man en mycket större gemenskap.

BTW varför är de aldrig folk inne på hbgsr?

mvh

hbgsr är stendött. och har varit länge. jag menar vilka är hbgsr? någon vet vet det egentligen?
Blir ju så när man inte får det att kopplas tilll någon.

jo klart men va ett rätt soft forum in gång i tuden smile

1 517 Inlägg
14 juni 2011
Får se om jag dycker upp nu till helgen igen... I lördags var det ju hur roligt som helst! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

479 Inlägg
14 juni 2011
Två olika ställen? På lördagen är de ju väla med r4f som gäller ;p??

I´m living my life a quarter mile at the time!

428 Inlägg
14 juni 2011
Poppsey skrev:
Två olika ställen? På lördagen är de ju väla med r4f som gäller ;p??

Jaså? jag kan då inte komma ihåg när dom styrde upp det som vissa gånger förra sommaren?

2 011 Inlägg
15 juni 2011
Trådstartare
När jag startade tråden verkade det som allt vart dött. Hörde inget från R4F heller innan. Bredin har förklarat tidigare i tråden att det vart dåligt från deras håll också innan.

Varför Väla? Vissta kan Stattena kännas som mer gemenskap, men dels i mitt tycke är det jäkligt knudigt att köra och trångt. Hoppas ju på mycket folk och då ansåg jag hellre Väla eller Hyllinge som mer lämplig plats. Stör ingen heller på det sättet där som på Stattena. Stattena har inte heller möjlighet för lek eller att expandera med mycket bilar/folk som Väla/Hyllinge har och det är alla fall det som jag hoppas på. Ju mer folk desto roligare. Väla ligger närmre till än vad Hyllinge gör och därför som det valdes.

Det är mitt tycke alla fall.

Kom gärna med andra förslag om ni vill det, men Stattena för min del är kass pga plats brist.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

351 Inlägg
15 juni 2011
Håller med om att Stattena är för trångt. Inte direkt anpassad för en låg bil..

428 Inlägg
15 juni 2011
som det är nu skiter jag mest i vilket. bara alla får veta samma sak!

2 011 Inlägg
15 juni 2011
Trådstartare
Väla som det skrevs i första inlägget när tråden skapades.

Vill man inte komma behöver man ju inte.

428 Inlägg
15 juni 2011
Clintan66 skrev:

behöver ju inte sura wink hehe
säger bara de alla tänker. Väla blir säkert jätte bra. vill ju bara att alla ska hamna där med o ingen annan stans smile

181 Inlägg
15 juni 2011
Bättre man försöker informera de folket som är på stattena att det är samling på väla istället.. Om det nu går.. Tycker väla är mkt bättre än stattena. bättre med plats iallafall.

643 Inlägg
15 juni 2011
Väla är helt klart bättre, kör på det. smile

2 011 Inlägg
15 juni 2011
Trådstartare
Go_sideways skrev:
Clintan66 skrev:

säger bara de alla tänker. Väla blir säkert jätte bra. vill ju bara att alla ska hamna där med o ingen annan stans smile

smile Tolkades så. Nä för fan. Är aldrig sur. Får höra tvärtom hela tiden smile smile smile
Håller med dig ang att vi samlas på samma ställe.
Bara hålla tummarna för kanon  väder till helgen.
Senast redigerat av Clintan66 (15 juni 2011)

479 Inlägg
15 juni 2011
Clintan66 skrev:
Go_sideways skrev:
Clintan66 skrev:

smile Tolkades så. Nä för fan. Är aldrig sur. Får höra tvärtom hela tiden smile smile smile

Ja väla är ju bättre med tanke på det är mer plats, och inga fartgupp eller liknande så låga bilar klarar ju det enklare. Att informera att de är på Väla istället för statena vore bra. Så de slipper bli två ställen för jag tror väla blir bättre i längden om de kommer fler bilar? smile smile

I´m living my life a quarter mile at the time!

81 Inlägg
15 juni 2011
Poppsey skrev:
Clintan66 skrev:
Go_sideways skrev:

Ja väla är ju bättre med tanke på det är mer plats, och inga fartgupp eller liknande så låga bilar klarar ju det enklare. Att informera att de är på Väla istället för statena vore bra. Så de slipper bli två ställen för jag tror väla blir bättre i längden om de kommer fler bilar? smile smile

Va i hbg första ggn förra helgen på väldigt länge. Åkte till stattena då och som du säger där va juh en hel del bilar där. Så info till dom som är där så tror jag de blir ännu mer folk till väla!!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
15 juni 2011
Man får ju också tänka på att det finns folk som inte hänger på garaget men ändå är stammisar på dessa "träffar", lite svårt för de att veta att det är samling på väla. Men så länge alla kan samlas på samma plats o sedan åka i samlad trupp dit allt händer utan att folk tappar bort sig så spelar det väll ingen större roll vilken plats det är.

Sen tycker även jag att stattena känns mer hemma då det har varit stattena ända sen det hela började i början på 2000-talet. Platsbrist behöver man inte klaga på då det oftast var fem gånger så mycket bilar förr som det är nu o då var det ingen som klagade. Finns även en parkering på andra sidan vägen som användes förr men nu vet jag inte om den fortfarande går att använda då det aldrig slagit mig att kolla upp det. Men detta är ju så klart endast min egen åsikt, så länge det bara blir någon aktivitet senare mot kvällen är jag nöjd.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

239 Inlägg
15 juni 2011
LimpanS skrev:
Håller med om att Stattena är för trångt. Inte direkt anpassad för en låg bil..

kan jag köra där utan problem så kan nog dom flesta ^^

44 Inlägg
15 juni 2011
Kör mot Meca Raceway strax! Hoppas HGB-folk också kommer så man får se lite fler smile

428 Inlägg
15 juni 2011
Takashi skrev:
Man får ju också tänka på att det finns folk som inte hänger på garaget men ändå är stammisar på dessa "träffar", lite svårt för de att veta att det är samling på väla. Men så länge alla kan samlas på samma plats o sedan åka i samlad trupp dit allt händer utan att folk tappar bort sig så spelar det väll ingen större roll vilken plats det är.

Sen tycker även jag att stattena känns mer hemma då det har varit stattena ända sen det hela började i början på 2000-talet. Platsbrist behöver man inte klaga på då det oftast var fem gånger så mycket bilar förr som det är nu o då var det ingen som klagade. Finns även en parkering på andra sidan vägen som användes förr men nu vet jag inte om den fortfarande går att använda då det aldrig slagit mig att kolla upp det. Men detta är ju så klart endast min egen åsikt, så länge det bara blir någon aktivitet senare mot kvällen är jag nöjd.

10 av 10 poäng på detta inlägget!

428 Inlägg
15 juni 2011
För mig är de ju gatebil som gäller i helgen. Men dock bara under dagen på lördag. Så när man kommer hem lär man väl vara ruskigt körsugen. Om inget annat lär man ju känna sig som värsta rally Kalle efter en heldag på Mantorp :p

8 Inlägg
17 juni 2011
Go_sideways skrev:
För mig är de ju gatebil som gäller i helgen. Men dock bara under dagen på lördag. Så när man kommer hem lär man väl vara ruskigt körsugen. Om inget annat lär man ju känna sig som värsta rally Kalle efter en heldag på Mantorp :p

ja då får vi hoppas att få se lite riktig körning här på hemma plan big_smile

Sök