Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!
Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!
Får börja inlägget och säga att det är grymt sköönt att det inte har hänt Mipar nått! blev lite konstigt när han helt plötsligt slutade göra inlägg i sin tråd! och slutade logga in! Men han har bara haft mycket på jobbet och bygger om huset där hemma! (ringt) Hans tråd! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3189541
Sänkt bilen idag, provade 7cm och det blev helt perfekt! körde med 240 turbofälg först men såg så fruktansvärt töntigt ut, dom är så jäkla små! såg ut som en sån där gammal Citroeng. ni vet så man ser halva däcket!
Körde slut på det sista av dom däcken och även det sista som fanns kvar i tanken
Bytte om till Grusdäck och tänkte åka upp till nya crossbanan och prova på vägen som går runt den! Trevliga kurvor där! Men kom inte så långt, Slut på soppa. Lägger upp lite bilder!
nästan så man får sänka lite till!
Tog av bakdäcket så såg jag att bromslangen satt så konstigt, så tittade bakom bromskölden och såg detta! Gummi från ett helt däck hade satt sig runt bakaxlen! Var Jätte roligt att försöka få bort det! men gick tillslut! Lägger upp en bild på det, när jag fått bort allt! VAr en del kan man ju säga!
Satt runt bakaxlen!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
att gummi sätter sig runt däcken är ganska vanligt. lika rädd varje gång att de skall rycka med sig slangen.. men funderar på om man kan dra om ledningen och lägga den över axeln ist och skaffa lite längre slangar. borde ju bli bättre. om man drar allt på axeln o rör ist. ungefär som ja har ritat snabbt i paint. http://www.ladda-upp.com/bilder/66795/ggggg
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
att gummi sätter sig runt däcken är ganska vanligt. lika rädd varje gång att de skall rycka med sig slangen.. men funderar på om man kan dra om ledningen och lägga den över axeln ist och skaffa lite längre slangar. borde ju bli bättre. om man drar allt på axeln o rör ist. ungefär som ja har ritat snabbt i paint. http://www.ladda-upp.com/bilder/66795/ggggg
ja förstår vad du menar, men orkar inte krångla! Tar helre risken att det kan smälla av! bromsrör är det värsta skit jag vet att hålla på mej! så inget man gör i onödan!
haahaha. det är bra jobbat. synd du inte fick de på film
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
haahaha. det är bra jobbat. synd du inte fick de på film
Yess! har även helt slut på däck nu! Eller har ju Advan rally grusdäck! men dom är grisdyra så är ganska rädd om dem! Är helt sjukt bra fäste med dom på grus! Läskigt bra fäste!