3040
Sök

När tror ni den första snön faller hos er? När brukar ni ha på era vinter däck?

3 367 Inlägg
9 november 2012
Trådstartare
#141
zemet skrev:
666_Beast skrev:
Emilius skrev:

Låtsas inte att du är moderator när du uppenbarligen inte är det.

Det är jag inte, bara så trött på att alla trådar spårar ur.

Jag tror det var lite det som var meningen med denna tråden. Samma som "varför kör ni gamla bilar" och "vad fick du senast för fel i bes".

Vad var menningen? Menningen med denna tråd var att jag tyckte det var kul att folk fick gissa när snön verkligen kommer och när däcken åker på. Inte en prat om om något helt annat. Tråden "Vaför kör ni gamla bilar" har inte jag skapat
"Vad hade du sist för anmärkning på din bil? Eller har du haft flyt genom besiktningen?", Har inget med detta och göra?


Förstår inte riktigt vad du menar.


4 133 Inlägg
9 november 2012
#142
Jag fick intrycket av att detta bara var en tråd som skulle bli så stor som möjligt men jag har väll fel då.


Avstängd
1 714 Inlägg
9 november 2012
#143
Nu är det alla andra som babblar onödigt och fyller tråden med offtopic.

Låt alla prata om det dem känner för och låt sedan moderatorerna avgöra vad som hör hit och inte.


1 140 Inlägg
9 november 2012
#144
Nu kan snön ta å komma i Göteborg när jag fått tummen ur och blästrat och lackat mina vinterfälgar samt fixat nya däck till dom smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

102 Inlägg
9 november 2012
#145
Hoppas snön aldrig faller.


Fiskförädlare
108 Inlägg
9 november 2012
#146
Till dem som berör så kan jag medela att i onsdags så föl, nej menar vräkte det ner 50 cm snö på en ggn. Så nu är det defenetivt slut med sommardäck här i vilhelmina.


Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
10 november 2012
#147
Hoppas det inte kommer nån snö fören sista December.
Men ni ska se det kommer nog lite puder på julfton, som vanligt.

Använder: M/S däck.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost


Sök