Idag och några dagar framöver blir det inga uppdateringar då jag åkt på någon dunderinfluensa med halsont och feber! återkommer när jag är på bena igen.
Nu är man äntligen tillbaka på utbildningen vilket också känns efter lång sjukdom och sen julledighet
Hoppas alla haft en bra jul och en bra start på det nya året!
Idag har jag preppat bilen inför lackering dvs maskerat och tvättat rent karossen. Förhoppningsvis så blir karossen lackerad denna vecka.
Vad det gäller på insidan så börjar det bli sjuukt fint nu. Det blir nästan som en ny bil. Det som är gjort där är bla: lackerat luftintag, fronten till ICS , bytt växelknopp+damask, handbromsdamask, konsol till elhissarna lackerad osv osv . Bilder kommer när allt är färdigt
Svart kan nog bli snyggt men är rädd att fälgen försvinner in i bilens mörka färg. Känns som jag vill ha något som bryter av Silver är ju dock ursprungsfärgen!
Svart kan nog bli snyggt men är rädd att fälgen försvinner in i bilens mörka färg. Känns som jag vill ha något som bryter av Silver är ju dock ursprungsfärgen!
Mjo, glömde att bilen var svart och inte vinröd |3
Mjo, glömde att bilen var svart och inte vinröd |3
jo men de där är förvisso krom men jag förstår din tanke. Dock har jag ingen sådan bred kant men vetefasen om det skulle bli snyggt om man lacka ringarna i vitt och resten svart ^^. Man skulle kunna måla upp några olika varianter
hehe skulle gått på den där utbildningen me.. men kanske går på en annan lack utbildning om det finns något som startar snart... var på en i vårast -11 i handen den var så tolat vädelös läraren satt bara i sitt rum och sket i oss eleverna sen när vi frågade vad gör detta/denna osv... då är han ofta bara tyst aldrig fick vi något undervisning heller kanske 3 grr på hela 40 veckor...
inte fick vi heller lära oss laga tex en spricka i en kofångare elr en front eller så...
ska se om det finns någon ny kurs som man ansöka om med lackering har ju grunderna klart men vill ju bli bättre