4170
Sök

Värdens sämsta bilar...

1 060 Inlägg
7 april 2007
finns många fula bilar smile

Fiat Multipla
Volvo 480
Troll

mm mm.

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

hater
656 Inlägg
7 april 2007
Jag vill inte trampa någon på tårna men ALLA Citroën's bilar tar priset i fulhet! Sjukt fula bilar alltså, måste vara en designer som har ryckstörningar när han ritar eller nått..

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

778 Inlägg
7 april 2007
turbos4 skrev:
denna var inte vacker:
http://www.americar.org/Events/1997/norrkoping703.jpg

den skule vara snygg med rätt lack smile

369 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Sluskk skrev:
turbos4 skrev:
denna var inte vacker:
http://www.americar.org/Events/1997/norrkoping703.jpg

den skule vara snygg med rätt lack smile

mycket snyggare iaf tongue

Avant för varje slant.

136 Inlägg
7 april 2007
Såg en ful bil igår, en vit Citroen Jumpy tillhörande Securitas. Den var så ful, och jag var så full, därav de starka känslorna den väckte inom mig. Sen såg jag en kille som urinerade på en fin Volvos bakdel, intressant hmm

http://www.intensys.cz/jumpy/img/jumpy.JPG

study
772 Inlägg
8 maj 2007
jag kan säga så här att de bilarna pappa har haft så var den sämste en volvo. en automat 950 tror jag det var kombi avgassysmtet pajade på den inom 3 år då det är byte av leasing bil. motorn pajade på den också var tvungen att bli bogserad. och sen servicen man kunde boka in en tid men sen dagen innan få reda på att nej det går inte.
sedan dess har det varit fård funkar utmärkt bara en lmm som har pajat efter 25000mil men den går mycket bra kan jag säga.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
8 maj 2007
Bilar jag på rak arm kan säga att jag ALDRIG vill ha är

Fiat Multipla (Världens absolut fulaste bil?)
Amc Pacer (ser ut som ett misshandlat ägg på fyra hjul)
Ford Mustang 80-tal (Var tanken att förstöra ett legendariskt namn lyckades man rätt bra)

Rock'n Roll

Lastbilschaffis
41 Inlägg
8 maj 2007
Den fulaste bilen som någon sin har gjort, det måtte väll ändå vara AMC-PACER X -75... alltså så in åt helvete vad ful den är.... Satt och tänkte på det, hur fan ska man kunna tona bakrutan på den??? hahaha wink

Smärta är vekhet som lämnar kroppen

plattsättare!
804 Inlägg
8 maj 2007
dom första renault clio modellerna då?? shit pommes säger inte mer

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Biltokig
870 Inlägg
8 maj 2007
FSO Polonez big_smile - behöver jag ens motivera?

http://www.channel4.com/4car/media/features/2005/crap-cars/03-large/1978-fso-polonez.jpg
Senast redigerat av Mr_Gear (8 maj 2007)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

1 418 Inlägg
8 maj 2007
200sx pga dom kassa motorerna eller skoda pickup pga rosten

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

439 Inlägg
8 maj 2007
ChixZ skrev:
JAG HATAR VOLVO 140,240,740!!!!!!!!!!!!!!!!  PLÅTKONTEINRAR NUMBER ONE!!!!!!!!!!!!! haaaaata!

dock så håller ju motorerna...

old,low and slow....

perpelle
9 maj 2007
nosferato skrev:
ChixZ skrev:
JAG HATAR VOLVO 140,240,740!!!!!!!!!!!!!!!!  PLÅTKONTEINRAR NUMBER ONE!!!!!!!!!!!!! haaaaata!

De håller men har världens sämsta körkänsla och design.

62 Inlägg
9 maj 2007
perpelle skrev:
nosferato skrev:
ChixZ skrev:

De håller men har världens sämsta körkänsla och design.

Nu får det fan vara nog..

"Volvo 240 ser precis ut som V70"
"Alla Volvos suger", och nu "De har världens sämsta körkänsla och design."

Vad i helvete är det för fel på er? (ja jag är seriös)
Ni som säger att ALLA Volvos suger, är fulare än allt annat på jorden och är grymt tråkiga att köra, vad jämför ni med? En Subaru Impreza? 200sx? Klart som fan sportbilar är roligare att köra än gammla och nya Volvo's, men att säga att det är det tråkigaste som finns är bara trångsynt och löjligt.
Volvo C30 har fått eloge för sin finfina körglädje, Volvo V70 känns inte som en stor traktor att köra, Volvos 5 cylindriga Turbo motor på 220Hk som finns i V50 T5, C30 T5 och S40 T5 är en riktig pärla som även Ford använder sig av i deras modeller.
Nu är jag absolut ingen Volvonörd men det börjar bli löjligt när folk säger saker som bara idiotförklarar dem.. Skärp er..

För övrigt så är den sämsta bil jag kört (ja jag går efter egna erfarenheter och inte efter vad jag TROR) Hyundai Getz -02, slöare och tråkigare bil/motor/intredning/kvalitet/komfort får man leta efter, USCH!

342 Inlägg
9 maj 2007
stoffeman skrev:
tycker seat ser ut som  en g*y bil. bara massa snobbar

Men dom är härlig att åka i och dom går ruskigt billigt smile

Once you go Skyline, you´ll never go back!

Proljece?
1 464 Inlägg
9 maj 2007
Jag tycker yugo är den finaste bilen "stolt serb" smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

369 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
roligt att tråden är fortfarande aktiv...tror att ja skapade den för ca ett halvår sedan tongue...kanske har fel tongue

Avant för varje slant.

Fortare än kvickt
241 Inlägg
30 maj 2007
ford mondeo...

Akta lacken pappskalle!

Proljece?
1 464 Inlägg
30 maj 2007
Enligt mig volvo deremot min fostersyrras pojkvän älskar volvo så beror från person till person renault 19 suger rätt hårt också

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Sök