-Bergan- skrev:
Lura inte folk som inte sett Torque att se den. Kan vara den absolut sämsta jävla hojfilmen som gjorts.
Man kan inte hålla telefonen utanpå hjälmen och prata när man kör på motorvägen. Man kan inte köra offroad me sporthojar så. Men de e klart i filmen så har sporthojarna helt plötsligt en halvmeter längre stötdämpare när dom kör offroad.
Vet inte om ni som sett den tänkt på det men när dom köra offroad i filmen så är det endurohojjar som dom satt sporthojskåpor på.
Den är så fruktansvärt jävla löjlig så man spyr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var bara tvungen att skriva det så att ingen ska känna sej lurad när dom ser den
jo sa jag me den ligger på min topp 10 sämsta filmer... edit: men tjejen är iaf ganska snygg xD
LOWRIDER filmerna
så enormt fula att man skrattar ihjäl sig tex när en snubbe kör på en trästock så sprängs motorcykeln och välter åt sidan O,o... precis som man kör in i en betongvägg haha skrattar forfarande åt den scenen ett måste att se.
Senast redigerat av Sushikocken (24 augusti 2007)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!