Fan, skulle vara kul att kika förbi dig någon dag, säkert flera tusen mil mellan iof, men ändå Vart ligger Ydre?
Lärde du dig hantera kolfiber och så av Lukas eller?
det är ca 9 mil mellan oss (mot Kisa och sedan 33 km sedan framme)
nja har lekt lite.. Obs. Är i test stadiet, leker bara.. Kan det inte ännu..... Och pratat med folk som kan. Bl. a Micke "wunderbaum" Svensson. Som även kommer sedan när bilen är här och hjälper till ännu mera..
Härligt med en uppdatering. Håller med om att du måste skaffa en bättre kamera, fina kort, då upptäcker man mer detaljer och de ser som vettigare ut.
Blev ju snyggt under motorn nu! Beundrar din ork. Och ideén med svart huv skulle va snyggt. Kanske man kan lacka: Huv, tak och baklucka, speglar och vinge i svart eller nåt sånt? En tanke bara..
Galad8: Hehe jo tjejen och bilen är mina stora inspirationskällor just nu. De som ger mig ork
Tror jag satsar enbart på huven. I alla fall denna säsong. Blir för mycket pengar annars. Det är kul men pengarna måste läggas även på annat Som en ny kamera haha.. Nej men ärligt tror jag har en kamera på ingång i julklapp, farsan lät rätt så på där!
Hur går det för herrn då? beslutat vilken vinge som skall sitta på bilen?
Galad8: Hehe jo tjejen och bilen är mina stora inspirationskällor just nu. De som ger mig ork
Tror jag satsar enbart på huven. I alla fall denna säsong. Blir för mycket pengar annars. Det är kul men pengarna måste läggas även på annat Som en ny kamera haha.. Nej men ärligt tror jag har en kamera på ingång i julklapp, farsan lät rätt så på där!
Hur går det för herrn då? beslutat vilken vinge som skall sitta på bilen?
Kika in tråden. Så ser du, de är inte lätt. Haha.
Okej, förstår dig. Allt kostar ju. Så, man får prioritera.
Riktigt bra jobbat.. Blir bara snyggare och snyggare för varje gång man tittar in.. Har jag hittat en frivillig till att hjälpa till med mitt motorutrymme nu??
haha mycket putsande blir det.. själv har jag torkat ur mitt motor utrymme några gånger.. men det blir fort skitigt igen.. numera lär ju skuffen lida av samma syndrom din bil börjar få fin finnish
Otroligt roligt att titta in när allt folk skriver!
Streckkoden: Haha, det vet i fasen:P Mycket jobb, men roligt när man ser skillnad! Tack i alla fall!
kimpan_90: Stort tack!
Silvereye: Tackar, när ska herrn beställa prylar av Flandrs?
Griffin: Tackar, betyder extra mycket från någon som lägger ner sin själ i sin Evo! Jag lär få hålla efter motorn ordentligt, men ska bli kul att faktiskt kunna visa upp sitt motorrum nästa år!
Det blir i januari.. får se eftersom ja ska till london 26.e dec - 1.e Jan såå får se hur mkt det blir kvar av lönen annars blir det i slutet på januari. Ska du beställa chip genom honom???
Okej det låter det.. jag kommer nog köra med det chippet dom har på LKPG motorsport.. då får man det installerat å mappat... Så kommer köra på det... Snacka med min granne igår... han har ca 530hk i sin Evo.3a och ska man byta grenrör å downpipe såå ska man byta databoxen typ för att slippa att laddtrycket drar iväg.. så han rekomenderar att ha orginal downpipe och grenrör... Inte lika bra flöde men man måste ha lite motsånd för att det ska gå bra... Men får se hur jag ska göra...