Folket på Maxi-parkeringen på vallåkraträffen körde en låt som lät som major lazer men hittar ingen som liknar den någonstans. Blir galen över att jag inte hittar den. Någon som har några tips?
Folket på Maxi-parkeringen på vallåkraträffen körde en låt som lät som major lazer men hittar ingen som liknar den någonstans. Blir galen över att jag inte hittar den. Någon som har några tips?
Råkar inte vara Dimitri Vegas & Like Mike remix på "Watch out for this" ?
den va visserligen bra den med, men det är en kvinlig röst med i låten, som är mixad som blir pichad och upp-speedad (förklaringen är extremt bra)
den va visserligen bra den med, men det är en kvinlig röst med i låten, som är mixad som blir pichad och upp-speedad (förklaringen är extremt bra)
Kan den ha en rot i denna Major Lazer-remixen av Beastie Boys feat. Santigolds Don't Play No Games That I Can't Win?
nä, inte den heller tyvärr, det låter som att det har hakat upp sig liksom, vet inte hur jag ska förklara det, men den loopas liksom. shit vad svårt det är att förklara
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Vet att den är med i blues brothers och heter "Everybody needs somebody"
wow tack.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Jag söker en till houselåt som låter typ som en krigssignal man hackat upp i bitar så det blir toner, tonarten går upp och ner typ som signalen, fast i en takt då.
Någon som vet?!
Det va den här låten jag sökte, Chris Lake - Ohh Shhh
Jag söker en låt, i musikvideon så är det en tjej som går omkring med hörlurar i en snötäckt stad och det blöder ur hennes öron.. någon som känner igen den?
Jag söker en låt, i musikvideon så är det en tjej som går omkring med hörlurar i en snötäckt stad och det blöder ur hennes öron.. någon som känner igen den?