2936
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Smed
47 Inlägg
30 januari 2008
att övernatta i åhus är väl ingen bra ide?? det är ju Beachhandboll den helgen, ja och då är det kaos folk överallt osv.. var ska vi få plats med +100 bilar där? jap_power_ kan nog hålla med om att där är kaos då

15 Inlägg
30 januari 2008
vill fortfarande med=)  Mazda B2000

191 Inlägg
30 januari 2008
Kan juh inte sätta en gäns nu. De får man isåfall göra på den "riktiga" listan som kommer när det närmar sig, för som sagt är de säker många som skiter i de.

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98

3 722 Inlägg
30 januari 2008
Melmac skrev:
Kan juh inte sätta en gäns nu. De får man isåfall göra på den "riktiga" listan som kommer när det närmar sig, för som sagt är de säker många som skiter i de.

Nä bättre sätta in en gräns nu, inte kul och börja kicka folk när det precis börjar att gälla, lika bra att sätta gräns nu, och sedan köra en  reservlista på typ 10-15bilar.

Sempre Inter
537 Inlägg
30 januari 2008
mm juste ja beachen var ju då..fan me nu får jag planer om

Elvis
HPC KayTown

terazzi
30 januari 2008
har jag bil så e jag lätt på ;D

2 201 Inlägg
30 januari 2008
det är ju svårt att kicka folk. vilka är värda att följa med o vilka är inte.
eftersom det är sån variation på bilarna oxå. det enda är att man ska ha en snygg bil, dvs ingen rosthög, ingen solblekt med plåtfälgar.
jag hoppas att alla har läst igenom reglerna på första sidan

13 Inlägg
30 januari 2008
peter_1976 skrev:
eftersom det är sån variation på bilarna oxå. det enda är att man ska ha en snygg bil, dvs ingen rosthög, ingen solblekt med plåtfälgar.

Så bara för att man inte har ett Råstylat åk så är man mindre värd och får inte hänga med dom "tuffa" grabbarna ?

3 722 Inlägg
30 januari 2008
`^SnOwi^´ skrev:
peter_1976 skrev:

Så bara för att man inte har ett Råstylat åk så är man mindre värd och får inte hänga med dom "tuffa" grabbarna ?

Nänä, men det blir förmodligen en kategori gräns också... Från Styling och upp.

2 201 Inlägg
30 januari 2008
`^SnOwi^´ skrev:
peter_1976 skrev:

nä, det sa jag inte.
det har ingenting med styling att göra. vad jag menar är att det ska vara bilar som är väl omhändertagna, om det låter bättre.
eller som kajje skrivit på första sidan, om du nu läst igenom det, inga kom o hjälp mig att dö

ett tips är att läsa igenom på första sidan o inte bara sista inlägget!!

3 722 Inlägg
30 januari 2008
peter_1976 skrev:

Ska bara "kicka" folk som te.x ej är aktiva eller bara sagt att dom ska med fast dom inte kan, Mest så att man iaf har något att gå efter sen. Och som jag skrev i tidigare inlägg blir det kanske kanske krav på att din bil är i Styling kategorin eller upp!

Mensa -09
132 Inlägg
30 januari 2008
svårt det där med att "kicka" folk. när man satt regler från början att det inte va några speciella krav.
alla har ju inte något värsting åk men vill ändå följa med.

jag tycker inte det ska va någon "coolhets"faktor gräns.  hellre då att man bara går efter ett max antal och godkänner folk efter plats som de fått i listan på första sidan..

mina 2cent..

men säkerligen kommer ju 30-40% trilla bort när det väl blir av.
Senast redigerat av pale (30 januari 2008)

Röda bilar är SNABBAST!

152 Inlägg
30 januari 2008
Som sagt massor med folk kommer säkert trilla bort när det väl gäller. Så sätta gräns är bara dumt. Dem som vill följa med får följa med också. Själv så väntar jag med att anmäla mig tills det börjar närma sig så jag vet att jag har tid över till det.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
Det hade lätt varit kuligast om så många så möjligt hade fått följa med men saken e det att dom vill ha antalet bilar som kommer till varje stad och i trelleborg tex har vi fått ett antal bilar som max som får stanna på torget i stan och kommer vi fler så finns det inte plats till alla.

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
30 januari 2008
Kajlie skrev:
Det hade lätt varit kuligast om så många så möjligt hade fått följa med men saken e det att dom vill ha antalet bilar som kommer till varje stad och i trelleborg tex har vi fått ett antal bilar som max som får stanna på torget i stan och kommer vi fler så finns det inte plats till alla.

Det är de stora problemet tyvärr, att städerna inte har plats..kan hålla me dem som säger att alla ska kunna följa med..men de ligger rätt mycket jobb i de där. Hur många är anmälda nu? lite över 100?

Bara det kan bli jobbigt i en liten stad som Åhus, spec när det är beachhandboll samtidigt..men sen och andra sidan så är det då man ska va där..det är då man få många blickar smile

Lillen
101 Inlägg
30 januari 2008
jag tycker personligen att de räcker med 100 bilar!
Dels för platserna vi skall stå på + platserna vi skall sova på!
Så sätt en gräns på 100 st bilar sen börja skriva upp dom som anmälersig efter att gränsen är nådd på en reservlista! Så när de börjar närma sig så får man se hur många som hoppar av!

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
30 januari 2008
Eclipse1 skrev:
Så sätt en gräns på 100 st bilar sen börja skriva upp dom som anmälersig efter att gränsen är nådd på en reservlista! Så när de börjar närma sig så får man se hur många som hoppar av!

WORD! cool

firefighter
85 Inlägg
30 januari 2008
Biaaas skrev:
Eclipse1 skrev:

WORD! cool

klockrent.

Billjudsbyggare
105 Inlägg
30 januari 2008
vi her ej någon styling på vår bil. vi kör cheva van och villken katerogi tillhör den.

M.V.H Dub Mag

2 201 Inlägg
30 januari 2008
Dub Mag skrev:
vi her ej någon styling på vår bil. vi kör cheva van och villken katerogi tillhör den.

lugna könet   big_smile

ni tillhör ljud i så fall.

jag har inte sagt att det finns regler, men det som gäller står på första sidan
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 36&p=1

Sök