jo jag vart uttagen men tackade nej efter en diskussion gällande pris som skulle betalas och diverse klistermärken som skulle sättas på bilen .. även då priset är kraftigtnedsat för de produkter jag skulle få "betygsätta/bedöma" så var det fortfarande ett ganska högt pris för att man skall bedömma och sen klistra på bilen massa märken.
hur kan man tacka nej? får ca 75 procent rabbat på feta grejer för att ha ett klistermärke som är typ pyttelittet varsomhelst på bilen
Och så vet då alla hur marginalen ser ut för MDS grejer. Fin info!
mvh Jonas Ps. Jag skall inte gå in på ämnet prostitution.....men nånstans får det mig att tänka i dem banorna, men visst, att köpa produkter för 25% av rek utpris är väl ingen dum deal!
Senast redigerat av jonash (29 januari 2008)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Tja. jag ´lyckades bli medlemm i Mds PRODUCT TEAM! och är överlycklig xD någon annan som också blev medlemm? någon annan som bygger ljud med mds?
Vi väntar spänt på din utvärdering av produkterna!
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.