2671
Sök

Hur många här på Gorg ser fram emot GTA IV

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 april 2008
#41
FL3JM skrev:
Det bästa med GTA IV är ju att dom kommer fixa multiplayer! smile
Det suger ju självklart att det tar sin tid innan det släpps till PC, men dom trycker nog in lite extragrejjer bara. Kan tippa på att multiplayerstödet t.ex blir ännu mer utvecklat för PC osv...
PC blir bara som konsoll (inga extra grejer, samma innehåll), men extramaterialet blir exklusivt för 360, så PC är den stora förloraren på alla sätt tongue


DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2008
#42
Nu är det inte många dagar kvar. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Medlme
47 Inlägg
25 april 2008
#43
Sitter och spelar det just nu faktiskt.. hähä. Så sjukt mycket bättre än tidigare GTA-spel smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 april 2008
#44
Hehe håll dig offline från xbox live, de spärrar alla konton som kör innan releasedatumet. Dessutom har de låst alla achievements så du får inga gamerscore tongue Rätt bra för oss som faktiskt är hederliga


DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2008
#45
bape skrev:
Sitter och spelar det just nu faktiskt.. hähä. Så sjukt mycket bättre än tidigare GTA-spel smile
Jag satt i 45 minuter igår och tittade när en kille streamade bilden från sin tv. tongue
Underbart spel. big_smile

Önskar att jag hade en flashad 360. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Medlme
47 Inlägg
25 april 2008
#46
Mortalis skrev:
Hehe håll dig offline från xbox live, de spärrar alla konton som kör innan releasedatumet. Dessutom har de låst alla achievements så du får inga gamerscore tongue Rätt bra för oss som faktiskt är hederliga
Mitt Live-konto är spärrat för läääängesen! Kommer självklart köpa spelet när jag skaffat mig en PS3:a wink

1 878 Inlägg
25 april 2008
#47
polarn har haft det bokat sen ett halvår tillbaka. så på tisdag ska man hem till han o lira på ps3, destutom får han GTA 4 Limited edition big_smile


3 722 Inlägg
25 april 2008
#48
bokat... väntar...

1 277 Inlägg
25 april 2008
#49
Jo, det spelet får man väl varva som alla andra i serien smile


-utan 940
1 728 Inlägg
25 april 2008
#50
Är det som i San Andreas att man måste äta nyttigt och motionera eller har de tagit bort sånt trams?

4 571 Inlägg
25 april 2008
#51
Förbokat det sedan ett bra tag till ps3 smile


VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 april 2008
#52
Kanske skulle skapa en tråd för ps3 och en för 360 användare som vi kan lägga in våra gamertags vi kan adda för å köra i multiplayer, eller blir moderatorerna sura då? blir så lätt rörigt i denna tråden annars tror ja


3 113 Inlägg
25 april 2008
#53
tappat suget totalt för nya GTA sad

Semper Fi

DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2008
#54
Mortalis skrev:
Kanske skulle skapa en tråd för ps3 och en för 360 användare som vi kan lägga in våra gamertags vi kan adda för å köra i multiplayer, eller blir moderatorerna sura då? blir så lätt rörigt i denna tråden annars tror ja
Annars så kan jag försöka lösa det på FireTraXX.se

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

945 Inlägg
25 april 2008
#55
Jag förboka mitt ex ( PS3) För en vecka sedan på Discshop. Mina förhoppningar om att få det få Tisdag är allt annat än stora...


DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2008
#56
Sir_x skrev:
Jag förboka mitt ex ( PS3) För en vecka sedan på Discshop. Mina förhoppningar om att få det få Tisdag är allt annat än stora...
Troligtvis så får du inte det.
Väldigt många som vill ha det och de har inte hunnit göra tillräckligt många.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
25 april 2008
#57
men de va bara ps3 som de hade problem o göra tillräckligt många till har jag hört?


DFFL
9 020 Inlägg
25 april 2008
#58
Mortalis skrev:
men de va bara ps3 som de hade problem o göra tillräckligt många till har jag hört?
Ingen aning, men många har avbokat sina ex p.g.a. att det redan kommit ut till oss pirater. tongue
(Synd bara att man inte har 360...)

EDIT:
Många har avbokat sina ex till Xbox 360, inte till PS3.
Senast redigerat av FireTraXX (25 april 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

945 Inlägg
25 april 2008
#59
Kommer gå på jakt efter spelet på Tisadag. Vissa missar ju att det finns andra affärer än Eb-games och dom som har spel...


OEM <3
6 957 Inlägg
25 april 2008
#60
Sir_x skrev:
Kommer gå på jakt efter spelet på Tisadag. Vissa missar ju att det finns andra affärer än Eb-games och dom som har spel...
Ska ja vara ärlig tror ja att man KAN köpa de på tis även om man inte bokat.
EB-games e bara en av alla affärer, de finns siba, elgiganten osv...
Ja ska investera i både konsol å spel på tis, längtar ja?
OJA!!! big_smilebig_smilebig_smile

OEM <3


Sök