2965
Sök

Tips på xtraknäck för mer pengar till bilen

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
Hejsan

Som topic säger så har ni tips på Xtraknäck man kan ta utöver ett jobb för att få mer pengar till bilbyggandet. Alla tips är bra.

/Mvh Snofi

DFFL
9 020 Inlägg
4 augusti 2009
Vad finns det för extraknäck som inte är jobb?

Hobby som genererar inkomst?
Är det det du menar?

Eller vill du ha något extra på helgerna?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

-Team Moisty Racing-
842 Inlägg
4 augusti 2009
Trådstartare
Jag jobbar heltid 8-16:30 sen vill jag ha nått xtra på det. Det skulle vara bra med helgjobb men vad finns det typ för jobb ?

DFFL
9 020 Inlägg
4 augusti 2009
Snofi skrev:
Jag jobbar heltid 8-16:30 sen vill jag ha nått xtra på det. Det skulle vara bra med helgjobb men vad finns det typ för jobb ?

Du kan börja med att lägga till ett E i EXTRA.

Därefter så kan du gå till de ställen du har i närheten och fråga ifall de har något på helgerna som du kan göra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
4 augusti 2009
Bli proffs i nåt töntigt dataspel o vinn pengar på de. Tydligen kallas det jobb ändå, men det är ju nåt du kan göra när du vill. Dvs. "träna" (haha)

Diktator
968 Inlägg
4 augusti 2009
sälj din nuvarande, kärna in cashen som går åt till bensin...

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
4 augusti 2009
Bli Sveriges nya Blondinbella..

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

1 814 Inlägg
5 augusti 2009
Gör en blogg där du visar upp ditt privatliv i utbyte mot reklampengar på bloggen, nästan som IceEyes förslag där big_smile

FreddeK
5 augusti 2009
sälja stjärt i botkyrka=) leta burkar osv...finns ju massor, bara fantasin som sätter stopp!

1 948 Inlägg
5 augusti 2009
skulle nog börj amed att gå till chefen och be om övertid? annars, byt jobb big_smile

* Klåpare
1 718 Inlägg
5 augusti 2009
Samla ihop allt småskrot i garaget och svetsa ihop ett par bilinspirerade konstverk att sälja på nån swapmeet.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

1 515 Inlägg
5 augusti 2009
Brandis skrev:
sälj din nuvarande, kärna in cashen som går åt till bensin...

lol

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

147 Inlägg
5 augusti 2009
finns väl om inte annat nån mack/affär eller likanande som behöver helgpersonal...

//Fredrik

189 Inlägg
5 augusti 2009
serva datorer fungerar alltid. 500:- för en ominstallation betalar folk gärna smile

///M

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
5 augusti 2009
byt jobb så du inte behöer jobba extra utan räcker med vanliga lönen, fungerar kanon för mig smile

Visionär
59 Inlägg
5 augusti 2009
Jag jobbar extra på krogen, har dok ett vettigt jobb men trivs med att jobba mycke.

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
5 augusti 2009
Dela ut gt eller något. så har du även hela dagarna på helgen att meka smile

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

Sök