fina bilder , syrrans kille ställer ut en custombyggd oldsmobile-58 cab som är brun/beige-grå med motivlackat avtagbart glasfiber tak med någon dödskalle eller något sånt på, jobbar åt någon gubbe i finland så har själv aldrig sett bilen, vore tacksam om någon kunde knäppa en bild på den & lägga upp!
På söndag har jag nog tagit bilder på dom flesta som är utställda men det borde nog komma bilder senare ikväll eller imorrn av andra som redan varit där
På söndag har jag nog tagit bilder på dom flesta som är utställda men det borde nog komma bilder senare ikväll eller imorrn av andra som redan varit där
tror du att du skulle kunna ta en bild på bilen som jag beskrev isf?
Ja det ska jag nog kunna ordna, vilken hall står den i så man har nått att gå på ?
det vet jag inte än får nog reda på det imorgon, men annars tror jag bilen är svår att missa taket som är motivlackat med en döskalle kommer att stå på en sorts ställning som en tavla bredvid bilen.
Mer bilder borde du väl ha?! O.o Dock lite konstiga vinklar på vissa bilder, man blev ju nästan yr.
Hade lite bråttom då jag jobbade samtidigt på mässan, men några till är där nog, ang vinkeln så reagerade jag också på det, men jag är nybörjare så jag lär mig. uppskattar feedback!
Tack för bilderna! Det är alltid kul att se vad andra hittat på en sån här mässa, vi ska ner i morgon och då är det kul att ha orienterat sig lite med andras bilder först.
Jo tack, jag vandrade runt och såg bara en massa breddade twotone lackade skräp bilar, sen kom jag fram till Limmet´s E30 och det var fan nästan så man blev tårögd
du har ju plåtat rätt byggen iaf!!! det var dom jag kollade mest på o cobran e nog favoriten !!!
Ja det ska jag nog kunna ordna, vilken hall står den i så man har nått att gå på ?