3443
Sök

Devil eyes?

64 Inlägg
3 november 2010
Trådstartare
Tänkte ta och beställa devil eyes men fick höra att det inte går och lägga när dte är orginal xenon?! har jag rätt eller fel smile?

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
4 november 2010
Dessa passar Xenonmodellen.. Men inte Bixenon

http://www.cargym.com/audi-0508-a4-s4-b … -1703.html

Audis in Scandinavia Crew

12 Inlägg
28 november 2010
har man audis xenon så fungerar det inte. Jag har läst kan jag lova. Går att få tag på kitt att bygga själv. Men det är lite väl avanserat.

Audi A4 1.8T

2 Inlägg
29 november 2010
hej, jag har fått lite problem med monteringen av mina nya blinker glas till min volvo s70:( e det någon som vet om dom ska monteras på nått speciellt sätt ?? hur isf ??
Senast redigerat av x92 (29 november 2010)

12 Inlägg
20 december 2010
Lite fel tråd att göra inlägg i kanske ? tongue Kan inte volvo s70 alls.

Audi A4 1.8T

Forummoderator
10 576 Inlägg
21 december 2010
Vi måste hjälpas åt att vara tydliga i forumet, prio 1 tydliga rubriker, prio2 att göra inlägg som innehåller den information som behövs, exempelvis minst vilken bilmodell det gäller

3§ Rubriksanvisningar: Allmänna
Informativt och beskrivande - Det är viktigt att läsaren snabbt kan bilda sig en uppfattning om vad tråden handlar om innan man läst inlägget. Därför är det viktigt att få med trådens syfte direkt i rubriken genom en tydlig formulering. Det ger dig bästa möjliga respons. Var övertydlig!
Ej kort och generellt - Rubriker som "Hjälp", "Trim?", "Nån som vet?" eller annat intetsägande som "Kolla in den här" är inte godkända.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök