3285
Sök

Jaha, dags att sälja bil igen då...

945 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
Fan de e med blandade känslor jag idag satte ut annonser på min lilla älskling. Har ju inte ens haft den ett halvår... Känns bara onödigt att ha en så dyr bil när man inte kommer köra den. Vad ska man skaffa nu? En lite billigare glidarbil ska jag ha.Ge mig massa tips.

Dataninja
16 Inlägg
22 januari 2007
Min Passat är rätt billig nu när avgasreningslampan lyser :-)

194 Inlägg
22 januari 2007
Min Fiat Uno Turbo kan också vara hyfsat billig. Kanske inte lika billig som Passaten wink men inte så farligt dyr ändå *ler*

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

945 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
Psykdoktorn skrev:
Min Fiat Uno Turbo kan också vara hyfsat billig. Kanske inte lika billig som Passaten wink men inte så farligt dyr ändå *ler*

Då byter vi!
Jag vill se bilder samt en massa kontanter=)

194 Inlägg
22 januari 2007
*skrattar*

Jag förstår det. 30 kronor, bästa priset kompis wink

Ford Mustang
You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

945 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
Hehe ok deal!

8 883 Inlägg
22 januari 2007
Varför inte behålla bilen? Du skriver att du inte kommer att köra bilen, om du nu inte kör bilen varför då byta till en likvärdig eller billigare..

Fotograf på tierpidag.se

945 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
Hamilton skrev:
Varför inte behålla bilen? Du skriver att du inte kommer att köra bilen, om du nu inte kör bilen varför då byta till en likvärdig eller billigare..

Därför att jag vill ha nåt annat. Kommer inte köra bil varje dag men vill ha en bil. Om jag skulle få ett riktigt intressant bytesförslag på en likvädig bil skulle det kunna vara intressant ändå.

3 627 Inlägg
22 januari 2007
Skaffa dig en Accord Type-R mä några mil på mätarn.. den e troligtvis billigare i inköp än den du har idag smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

886 Inlägg
22 januari 2007
mitt tips är att köpa en billigare bil med mer glädje wink så du njuter mer när du väl kör.

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

Sök