3797
Sök

Glam rockare, var finns ni?

Tell the world that Jesus lives
177 Inlägg
16 juni 2011
Trådstartare
Jag lyssnar mycket på The Ark, Mötley Crüe, Twisted Sister och Guns n roses. Men det är inte musiken som i första hand fått mig att komma in på glam rockspåret utan klädstilen. Så då undrar jag, finns det fler glam rockare här på garaget?

Dont fake it, flake it!
153 Inlägg
Maskinbefäl
1 038 Inlägg
17 juni 2011
Förstår inte det där med klädstil ö.h.t tar på mig vad som är bekvämt, men musiken är bra likså mycket annan musik också så länge man slipper pip och bröl skapad av nån dator....

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
7 juli 2011
klär mig inte så men love the music ! Gamla Helloween med micheal kiske.
Guns n roses , TNT , Twisted Sisters , Kiss , WASP , Accept , whitesnake , Poison , Damn Yankees , m.m listan kan bli vääääldigt lång smile

tar på mig jeans ( vare sig nya eller sletna )
hoodie, fixar upp min korta frilla. thats it smile

C H E V R O L E T <3

1 808 Inlägg
11 juli 2011
Children-Of-Bodom skrev:
Guns n roses , TNT , Twisted Sisters , Kiss , WASP , Accept , whitesnake , Poison , Damn Yankees , m.m listan kan bli vääääldigt lång smile

Glamrockare och Accept ?? funkar inte riktigt ihop det dära tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

5 042 Inlägg
11 juli 2011
Gronwalls skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Åhh jo !
1988 eller 1989, När dom bytte sångare till David Reece ( Gryyym sångare ) inte ens i närheten av Udo´s voice.

Sök ex på låtar som , Prisoner , Generation Clash , Stand 4 what u are , Hellhammer , Mistraded. smile

C H E V R O L E T <3

1 808 Inlägg
11 juli 2011
Children-Of-Bodom skrev:
Gronwalls skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Åhh jo !
1988 eller 1989, När dom bytte sångare till David Reece ( Gryyym sångare ) inte ens i närheten av Udo´s voice.

Sök ex på låtar som , Prisoner , Generation Clash , Stand 4 what u are , Hellhammer , Mistraded. smile

ja det där lät ju mest bara skit smile

MOTÖRHEAD <3

5 042 Inlägg
11 juli 2011
Gronwalls skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Gronwalls skrev:

Åhh jo !

Smaken e som baken !
Udo var grym på det han gjorde, ingen snack om saken , det blev för mycket av samma sak om & om
Btw så är ju Dagens "nya" accept bättre än någonsin tycker jag. Teutonic terror , Pandemic.

C H E V R O L E T <3

1 808 Inlägg
11 juli 2011
Children-Of-Bodom skrev:
Gronwalls skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Åhh jo !

Smaken e som baken !
Udo var grym på det han gjorde, ingen snack om saken , det blev för mycket av samma sak om & om
Btw så är ju Dagens "nya" accept bättre än någonsin tycker jag. Teutonic terror , Pandemic.

Erkänner mitt fel iaf smile och det vart bättre när Mark Tornillo kom in i bandet

MOTÖRHEAD <3

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
11 juli 2011
Det mest glamrockiga-bandet borde väll vara Queen ;>

Fast det är väll klart man lyssnar på GnR osv, men klädstilen ser dock väldigt... erhm... Freddie Mercury ut tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

58 Inlägg
17 september 2011
Klär mig inte glammigt, men favoritbandet är Mötley Crüe. Favoritlåten är lite otippat On with the show smile

Lyssnar på de flesta glambanden förutom Guns N Roses, tycker inte alls om dem, fast Slash är en duktig gitarrist smile

Volvo V40 2.0T, - 00

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
20 september 2011
Nä glam funkar inte riktigt för mig, såg Mötley crue på wacken 2010 dock och det funka riktigt bra, men kan fan inte stå ut med de andra banden=)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

4 Inlägg
20 september 2011
Jag gillar ju Guns'nRoses och Mötley Crue !...!

5 042 Inlägg
20 september 2011

C H E V R O L E T <3

Sök