justerskruv, justera bensinflödet? har lite problem med dedär med tror ja.. så slakta en saab stromber e det som gäller alltså
Jag tror det är det! På volvo kan man la justera bensinflödet där om man har specialverktyg? Jag får återkomma när jag provkört den! men titta på tradera; hittade min där för 500
dom där högtalarna du har under brädan är så fruktansvärt dåliga. biltema va ? riktigt kasst ljud. fin bil anars
tja, man får ju vad man betalar för, jo biltema är de från ja! Är ju ändå inte direkt optimalt ställe att sätta högtalare, rent ljudmässigt. Men lite sämre ljud är mycket bättre än inget ljud alls
Tänkte så med när jag köpte dom, hade inga höga förväntningar direkt. Men fyfan vilket skit :p helt ärligt så var org högtalarna bättre i min Opel sintra från 1997 :p
Tänkte så med när jag köpte dom, hade inga höga förväntningar direkt. Men fyfan vilket skit :p helt ärligt så var org högtalarna bättre i min Opel sintra från 1997 :p
haha fast hade det suttit fungerande orginalhögtalare i amazonen hade jag nog kört på dem