E de nån som vet hur man kan få till den såkallade "3-blinkningen"?Som finns i nyare bilar..Du slår till blinkersspaken lite lätt vid tex ett körfälts byte och de blinkar automatiskt 3ggr..De skulle ju underlätta en hel del de på min gamla 855a T5a -94a. Hur tror ni man kan fixa de?? Confused
Sen skulle jag veta om de går å koppla in volvos regnsensor i bilen? Hur göra då???
E de nån som vet hur man kan få till den såkallade "3-blinkningen"?Som finns i nyare bilar..Du slår till blinkersspaken lite lätt vid tex ett körfälts byte och de blinkar automatiskt 3ggr..De skulle ju underlätta en hel del de på min gamla 855a T5a -94a. Hur tror ni man kan fixa de?? Confused
Sen skulle jag veta om de går å koppla in volvos regnsensor i bilen? Hur göra då???
Tack för svaren!!!!
du får ursäkta men hur jävla lat är du ? visst det är väl lite ballt men man rör ju knappt händerna när man ska blinka eller slå på torkarna
Tack för svaren!!!!
du får ursäkta men hur jävla lat är du ? visst det är väl lite ballt men man rör ju knappt händerna när man ska blinka eller slå på torkarna
Det är ju så grymt skönt när man har vant sig, vid tex motorvägskörning
päronen har en seat cordoba '04 lr ngt sånt, den har så, tycker det är grymt jobbigt förutom på motorvägen, typ när man ska avbryta ett filbyte, eller råkar snudda spaken..
"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
ush! jag hatar 3 blinket! när jag byter fil så blinkar jag 1 gång å då vill jag blinka 1 gång! inte 3... men smaken är som baken... men jag hade ju kopplat ur det ifall jag hade köpt mig en nyare bil...