3497
Sök

Inför: Cruising i Hudiksvall 6/9

Fordons freak!
6 Inlägg
5 september 2008
jag har hört att marknaden skulle vara flyttad närmare centrum i år, pga. den nybyggda konstgräsplanen.
isåfall kanske vägen till/vid åhlens kommer att vara avstängd. men annars så vore ju p-huset (åhlens) perfekt. men då vill det jju till att alla försöker skärpa till sig (börna, skräpa ner) så att vi inte drar dit för mkt uppmärksamhet.
är det nån annan som hört nåt om avstängda vägar eller nån som har nån annan ide/förslag?

337 Inlägg
5 september 2008
nån här som vill köra min cheva på cruisingen chaffören kunna inte köra åt mig

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

Volvonörd
1 187 Inlägg
5 september 2008
Skapligt skrev:
TheRefunder skrev:
Skapligt skrev:
Jag kommer nog!

Ska se till o få på mitt screampipe innan då big_smile

Å du tror på fullaste allvar att du kommer att kunna köra din egna bil? Den måste ju ha rasat igen snart tkr jag;) Annars finns det plats hos oss bubben lilla.... tonguetongue

Oavsett om min bil har rasat eller inte så tänker jag då absolut inte sjunka så lågt att jag åker i din hink big_smilebig_smilebig_smile

Ska på race imorgon.. Så får väl se om den är hel på lördag smile

Ja men du slipper ju åka min hink älsklingen lilla, du får ju åka gummans röa pärla... wink
Ja om du ska på race så kommer jag å bogserar hem dej då med andra ord winktongue hahahahaha

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

83 Inlägg
6 september 2008
Blir det nån träff ikväll ?  smile

799 Inlägg
6 september 2008
Blir svårt för mig o hinna till någon ev. träff.. Ska käka med jobbet kl 19.00. Sticker så fort jag kan upp till Hudik! smile

Nu ska jag ut o montera min screampipe smile

Operatör
346 Inlägg
6 september 2008
Ska vi ses nedanför Fors-Gummiverkstad vid 19 då?

http://uppladdning.com/uploads/20080906_16.03.06_traf.jpg

Ingen Ford för mig, blir Pontiac smile

Polisen blir vi nog inte av med hur fan vi än gör. Det är tydligen viktigare att förhindra att folk tittar på bilar än att folk slår ihjäl varandra.
Senast redigerat av pars (6 september 2008)

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

Fordons freak!
6 Inlägg
6 september 2008
ok. låter bra det. sprid det till kompisar mm. blir ju roligare ju fler som kommer.
men försök att inte skräpa ner så mkt å dra åt oss onödig uppmärksamhet med fortkörning å burning mm.

CNC-operatör
39 Inlägg
6 september 2008
Får se om jag dycker upp en sväng i ny bilen. Åkt på influensa å är rätt hängig.

Sök