3382
Sök

inför: sollefteå träff 27 sept (ÄNDRAD PLATS)

Ford Racing
479 Inlägg
23 september 2008
Patriiik skrev:
Passar på att låna tråden lite:
På dagen den 27/9 är det även drifting på motorbanan i Härnösand, så passa på att komma dit!
Öppnar kl 12:00!

Trodde det var inställt.. vad gäller?

Ja Just!

134 Inlägg
23 september 2008
Nej inte vad jag har hört iaf!
Inskrivning för dom som vill drifta kl:07:00.
Körningen kommer att starta ca 12:00.

1 853 Inlägg
23 september 2008
Kanon kul att ni ska dra en samåkning hade gärna vart på den men kommer redan att vara i Sollefteå då jag på dagen kommer vara i Östersund!...

så vi syns la på taket på kvällen damer och herrar, blir nog skoj! big_smile

1 853 Inlägg
23 september 2008
Efter att jag pratat med en kamrat i Sollefteå så kom vi fram till att det bara finns cirkus 45 parkerings platser på Jysk taket, 45 tajta (dörruppslags parkeringar…) så vi är lite lur på att ändra plats till kommun parkeringen nere vid parken och vattnet… satt vi får lite bättre plats...

Sen tänkte vi även snickra ihop ett lite mass meddelande (sms) och skicka det till alla vi känner som kan ha ett intresse av att dyka upp. så kan dom skicka vidare till alla dom känner osv

Så tänkte om ni vill ha massa meddelandet skickat till er kan ni dra erat mobil nummer i ett ”pm” till mig så skickar jag det till er satt vi får lite spridningen på meddelandet så det drar lite folk! smile

"EDIT": försöker nå  lilleman_ så att han kan ändra i tråden...

eller vad säger ni andra spontant om iden att byta plats ?
Senast redigerat av soyd (23 september 2008)

vw in my heart!
161 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
yes jag fattar! nere vid vattnet iställe da??? jag ändrar!

samåkning träffas halv 7 allså 18:30 på bussis i bollsta!! jag kommer vara där och hoppas på flera!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67

vw in my heart!
161 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
ANG: DRIFTING MIDLANDA BANAN!!!!!!!  INSTÄLLD!!!!

den är inställd pågrund av de va för få som hade anmält sig!
det va bara 1 junior som hade anmält sig och dom behövde minst 15 st för att de skulle gå +/- 0 och klubben fick en smäll på mycke pengar! sorry grabbar!

VW Passat 1,8T -00

77 Inlägg
23 september 2008
Jag tror inte det är någon större fara att stå på Jysktaket faktiskt eller risk för dörruppslag. Eller ska det komma flera hundra bilar? tongue

vw in my heart!
161 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Mordiiax skrev:
Jag tror inte det är någon större fara att stå på Jysktaket faktiskt eller risk för dörruppslag. Eller ska det komma flera hundra bilar? tongue

vet faktiskt inte riktigt hur det ser ut där men enligt soyd så hade han prata med en polare från solle och dom hade tydligen tyckt att de va bättre om vi va där nere för de va mer yta!

VW Passat 1,8T -00

77 Inlägg
23 september 2008
Okej... Ändrar träffplats på Compello också då. Typiskt för det är så grym akustik på jysktaket.. hmm

normal people are scary
57 Inlägg
23 september 2008
tror faktiskt det är bättre där nere..bra med plats där...är ju som sagt rätt trångt på taket...får se om jag kommer med saaben lr om det blir vinterbil...sen så har jag även "återväxten" med mej smile

Fiat For Life
pasta bilar is the shit

vw in my heart!
161 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Mordiiax skrev:
Okej... Ändrar träffplats på Compello också då. Typiskt för det är så grym akustik på jysktaket.. hmm

jo men vi ser väl vi kanske har åter samling senare på kvällen på taket! vi få se vad som händer!

hoppas bara det blir bra väder och bra med folk!

VW Passat 1,8T -00

1 853 Inlägg
23 september 2008
Mordiiax skrev:

A håller med stämningen är klockren på jysktaket... men tänkte mer om det skulle bli mycket folk och nån vill busa lite där är det ju lätt att det händer nån olycka när det säkert kommer stå folk överalt...

men kan man inte fara bort på jysk om det är så att det inte blir mycke folk... är ju lite det man vet som inte hur många vi blir endå...

känns väll som att vi kommer åka lite i stan endå rätt vad det är så ska vi på sibylla och dra lite burgers och korvs då ställer väll alla sig på hullst parkeringen endå...

eller jag vet inte vad säger ni... ?

vw in my heart!
161 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
soyd skrev:
Mordiiax skrev:

A håller med stämningen är klockren på jysktaket... men tänkte mer om det skulle bli mycket folk och nån vill busa lite där är det ju lätt att det händer nån olycka när det säkert kommer stå folk överalt...

men kan man inte fara bort på jysk om det är så att det inte blir mycke folk... är ju lite det man vet som inte hur många vi blir endå...

känns väll som att vi kommer åka lite i stan endå rätt vad det är så ska vi på sibylla och dra lite burgers och korvs då ställer väll alla sig på hullst parkeringen endå...

eller jag vet inte vad säger ni... ?

helt rätt soyd tycker jag iaf! något måste hända i våra två små "byar" är ju inte så mycke motor aktiviteter!

VW Passat 1,8T -00

35 Inlägg
24 september 2008
Jag kommer oxå dit smile, kan åka till bussis i bollsta till 18.30 , Synd att de inte blir nån av mina bilar ^^ Får väl ta farsans ;D

361 Inlägg
24 september 2008
få se om man svänga förbi smile
bra att ni bytte plats iaf   för jysk parkeringen komma man ju fan knappt ner på utan att man skrapa färg tongue

1 853 Inlägg
24 september 2008
Vi har ju dragit ut ett mass sms nu för att locka lite folk... vore kul och höra om nån fått det satt det sprider sig! smile ?

77 Inlägg
24 september 2008
Jag har fått det och drog vidare till ett 30 tal pers.

Jysktaket är väl inge problem att åka lågt till. Trots 4cm markfrigång...

101 Inlägg
24 september 2008
Angående driftingen så hörde jag att man skulle ha skyddskläder å godkänd hjälm å skor.
Dom ville ju få bort ungdomar från streetracing... Jag far gärna å leker på bana men jag har inte ca 10 tusen att slänga ut på kläder just nu. Studerande personer brukar inte ha så mycket dollars.

Det blir ju Solle istället. "Spara pengar. Åk till Solle å köp en korv!"

smile

Varvstopp?

1 853 Inlägg
24 september 2008
Herman666 skrev:
Angående driftingen så hörde jag att man skulle ha skyddskläder å godkänd hjälm å skor.
Dom ville ju få bort ungdomar från streetracing... Jag far gärna å leker på bana men jag har inte ca 10 tusen att slänga ut på kläder just nu. Studerande personer brukar inte ha så mycket dollars.

Det blir ju Solle istället. "Spara pengar. Åk till Solle å köp en korv!"

smile

nå måste man kunna drifta lite i Sollefteå med va eller wink ?

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök