3928
Sök

INFÖR:träff birsta ikeaparkeringen / parkeringshuset 18 oktober kl 20:30 och frammåt

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
17 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
hmm bonden_ här på gorg ringde mig förut och frågade om det var träff ikväll för han hade hört det... hmm går folk runt och säger att det är ikväll så kan det ju lätt bli en och annan missuppfattning yikes

de lät ju inge vidare

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

fotointresserad
2 307 Inlägg
17 oktober 2008
kanske kikar ut en sväng med kameran om jag tar mig ut på något vänster..

Tungviktare
111 Inlägg
17 oktober 2008
Om jag är inte är allt för slut efter crossåkandet så dyker jag givetvis upp smile

Lite överallt..
612 Inlägg
17 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
hmm bonden_ här på gorg ringde mig förut och frågade om det var träff ikväll för han hade hört det... hmm går folk runt och säger att det är ikväll så kan det ju lätt bli en och annan missuppfattning yikes

De kanske är moppe - och epaträff ikväll.. de stora grabbarna och flickorna kommer imorgon lol

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 oktober 2008
nu jävlar är det inte allt för långt kvar, undra om man ska lägga ner energi och tvätta bilen eller om man ska skit det tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

356 Inlägg
18 oktober 2008
Vädret ska ju bli kanon och har hört från flera håll att det kommer folk, så det ser ut att bli bra uppslutning även denna gång. vi ses ikväll! smile

Bildelsskruvare
255 Inlägg
18 oktober 2008
Tänkte bara säga att eftersom det har varit dålig feedback så antar ja att alla vill äta på MaxDonken ist!
Därav... no hotdogs tonight! E anne gång kanske!

My life, My mess

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
18 oktober 2008
Ja nu e bilen tvättad, både utvändigt och invändigt, samt kollat över lite små fix smile
Har till o med tagit fram vinterjackan samt köpt en halsduk, så nu e man redo inför kvällen big_smile Längtar!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 oktober 2008
får se hur det blir för en annan, får fan inte tag i nå pengar till soppa plus att soppalampan lyser, så får se om mn tar sig dit hmm sen har jag inte hunnit tvätta bilen heller så den är skitigare än skitigast tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

85 Inlägg
18 oktober 2008
Nu är ny saaben ny tvättad, fulltankad , det ända som är kvar nu är att klockan kan gå lite fortare så man kan åka ner snart wink

Höst och kallt
325 Inlägg
18 oktober 2008
kommer  nog  en   sväng  med audin   burrrr  så   kallt   ute

183 Inlägg
18 oktober 2008
jaa jag kanske kommer ner från inlandet med benzen en sväng också.. vore ju skoj å se nå anne än skogen lixom. smile

"Peppe"
8 Inlägg
18 oktober 2008
kommer jag med så klart, blåingen måste juh luftas lite innan månaden är slut och bilsesongen över. smile

VW CADDY 1,9D
rc bilar!! sundsvallrc.se

5 Inlägg
18 oktober 2008
kommar nog ner jag med..smile

35 Inlägg
18 oktober 2008
Dyker upp efter jobbet runt 22:30 jag med, tar med kamera med vidvinkelgluggen på för den som vill ha mörkerbilder. har dock ingen trefot längre så vi får väl se hur det går.

Lite överallt..
612 Inlägg
18 oktober 2008
Snart så ska man börja rulla neröver wink

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

37 Inlägg
18 oktober 2008
är på väg snart jag med

p3pp3: syns där ner

Tungviktare
111 Inlägg
18 oktober 2008
Fan va roligt! Det verkar bli bra uppslutning ikväll (som det låter) big_smile

356 Inlägg
18 oktober 2008
Är på plats nu, ca 100-150 bilar, dock med majoritet på fula gamla våfflor. men överraskande många som har dykt upp smile åker med mus här på garaget, la precis ett par ordentliga ränder på vägg ut ur p-huset smile ni som funderar på att komma, sluta fundera och dyk upp genast  smile
Senast redigerat av Sauce (18 oktober 2008)

35 Inlägg
18 oktober 2008
Jag är på VÄG!!!!   Sunkigt att sitta här på jobbet på andra sidan E4 och höra alla jädra däckskrik och motorer där borta kan jag säga......är där om en halvtimme ungefär men kom gärna förbi och dra en repa utanför Teliahuset wink

Sök