Givetvis ska man dit! O biljetter fick man ju tag på också, så nu sitter ja här med 4 biljetter till en grymt konsert!
@Martin 9-3: Är du pensionär eller bara lite katig för att få uppmärksamhet? Är ju inte samma sak o sitta o kolla på en konsert på youtube som om det vore inspelat på kassett o bild från en mobilkamera. Nej du, ta o gå på en bra konsert, sen förstår du varför youtube inte är så bra längre!
Martin 9-3 gör alltid så, alla ska uppmärksamma hans inlägg, låt honom bara vara:)
Och NiclasT är alltid avig.
Nä jag kan verkligen inte tänka mig att stå i folkmassorna och uppsatta det. Jag var verkligen sugen på att åka på Knopflers spelning inte så länge sedan men det är inte mitt sätt att avnjuta musik.
Å nej, jag kollar verkligen inte musik på youtube. Musik-DVD är det som gäller!
Musik ska avnjutas i en fåtölj med en god whiskey och självklart av riktigt bra högtalare som gör musiken rättvis. Så jag är väl lite pensionär när jag inte vill betala dyrt för att stå i ett folkhav och hoppa
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Givetvis ska man dit! O biljetter fick man ju tag på också, så nu sitter ja här med 4 biljetter till en grymt konsert!
@Martin 9-3: Är du pensionär eller bara lite katig för att få uppmärksamhet? Är ju inte samma sak o sitta o kolla på en konsert på youtube som om det vore inspelat på kassett o bild från en mobilkamera. Nej du, ta o gå på en bra konsert, sen förstår du varför youtube inte är så bra längre!
Martin 9-3 gör alltid så, alla ska uppmärksamma hans inlägg, låt honom bara vara:)
Så jag är väl lite pensionär när jag inte vill betala dyrt för att stå i ett folkhav och hoppa
Ja, siffrorna i nick-namnet står nog trots allt för åldern...
Hihih, "ändrar" föregående inlägg. Kommer troligen att köpa albumet ändå. För idag fick jag (!!!) BILJETTER (!!!) till spelningen i OSLO, gissa om jag är nöjd