Kolla mitt Projekt: SAAB ng900t - "devil eye project" Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Idag har jag åkt till micro igen Dagen saker vart ett sportluftfilter och 2,5"rör. Så i morron ska jag bygga nya avgassystemet Hoppas det kommer låta gött
Idag har jag åkt till micro igen Dagen saker vart ett sportluftfilter och 2,5"rör. Så i morron ska jag bygga nya avgassystemet Hoppas det kommer låta gött
Kul projekt! Blir det nåt kjolpaket eller ska du ha kvar det som är? Om du ska byta så tycker jag du ska sasta på realcars dynamic paket, eller om du vill va som alla andra kör på viggen...
Kul projekt! Blir det nåt kjolpaket eller ska du ha kvar det som är? Om du ska byta så tycker jag du ska sasta på realcars dynamic paket, eller om du vill va som alla andra kör på viggen...
Nja som det ser ut just nu så blire nog inge kjolpaket, man är ju bara student Men kanske efter sommaren, får se vad som händer
Ville bara säga om nån hade tänkt att göra likadant med neon i hatthyllan äre ingen idé =/ tagen nu i natt men klara mig bra undan från över 2000kr i böter
Efter gårdagens incidenter med polis och sen sladda av vägen så får jag se när man har pengar till någe roligt till bilen igen Får väl först skaffa nya däck så man kan ta bort sommardäcket som sitter på just nu.
Men annars den här månaden så blire provmontera dimljus som Driverking här på gorg gav mig. Betsälla nya reg-skyltar och köpa hållare. Köpa nät och fixa grillen som gått sönder. så nya blinkers måste jag ha. och nya vinterpuckar sen sätta på dom nya upphängningarna till avgassystemet Sen ska bakljusen tonas
Efter gårdagens incidenter med polis och sen sladda av vägen så får jag se när man har pengar till någe roligt till bilen igen Får väl först skaffa nya däck så man kan ta bort sommardäcket som sitter på just nu.
Men annars den här månaden så blire provmontera dimljus som Driverking här på gorg gav mig. Betsälla nya reg-skyltar och köpa hållare. Köpa nät och fixa grillen som gått sönder. så nya blinkers måste jag ha. och nya vinterpuckar sen sätta på dom nya upphängningarna till avgassystemet
Mvh//Johan
du har lite att göa med andra ord. måste fråga va sa snuten om neonet ? mvh robin
Men annars den här månaden så blire provmontera dimljus som Driverking här på gorg gav mig. Betsälla nya reg-skyltar och köpa hållare. Köpa nät och fixa grillen som gått sönder. så nya blinkers måste jag ha. och nya vinterpuckar sen sätta på dom nya upphängningarna till avgassystemet
Mvh//Johan
du har lite att göa med andra ord. måste fråga va sa snuten om neonet ? mvh robin
jaa det får jag hehe
Jooru han sa det lyser för mkt bakåt åå vilka färger får man ha bakåt? joo det är rött och vitt ljus. då sa ja jaha lyser det så mkt bakåt? så ville han skriva en bot på det, dumma jävel