2998
Sök

Ny klubb för äldre bilar!

274 Inlägg
23 november 2008
Synd att de interna diskusionerna tas upp i denna tråden o jag hålle rmed  danne till en verkligen stor del här pga inget som diskuteras i trådarna ang kropp mm.

Lös problemen internt istället

Men tycker vi lämnar allt som det är  vill önska er lycka till med klubben som sagt mer klubbar behövs som danne sa .
Hoppas se er båda på div aktiveteter svi har gemensamt så som träfafr o dylikt

4 637 Inlägg
24 november 2008
Trådstartare
Nu har vi bytt namn och då även inriktning på klubben (numera alla märken) p g a att det gamla namnet innehöll ett skyddat varumärke. Den nya adressen finns överst på denna tråd.
Senast redigerat av EmilHammarlund (24 november 2008)

156 Inlägg
26 november 2008
ser bra ut de där med en klubb för östergötland smile

IDA. Du är nog en frisk fläkt på S200K klubbens hemsida. tråkigt att de blev som de blev. Men inte mycket att göra åt smile.

Hoppas de går bra för er. smile

4 637 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
Några fler medlemmar, annan inriktning och ny hemsida! www.ostgotabilklubb.zoomin.se

KTM 660
537 Inlägg
7 december 2008
Kul med en ny bilklubb i östergötland. Lite synd bara att den är så "volvo"
Har inget emot volvo kör en själv men när jag tänker gamla bilar så tänker jag inte volvo 240 tyvärr.
Så det känns inte så lockande just nu för min del att gå med.
Men om det blir mer utbud på medlems bilar så kan det kanske va intressant, för det känns ju inte allt för lockande att ta gon till en trätt och sen stå och prata volvo tyvärr

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

4 637 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
Tubriken skrev:
ser bra ut de där med en klubb för östergötland smile

Hoppas de går bra för er. smile

Tack!smile

4 637 Inlägg
7 december 2008
Trådstartare
JockeRX7 skrev:
Kul med en ny bilklubb i östergötland. Lite synd bara att den är så "volvo"
Har inget emot volvo kör en själv men när jag tänker gamla bilar så tänker jag inte volvo 240 tyvärr.
Så det känns inte så lockande just nu för min del att gå med.
Men om det blir mer utbud på medlems bilar så kan det kanske va intressant, för det känns ju inte allt för lockande att ta gon till en trätt och sen stå och prata volvo tyvärr

Jag förstår dig. Anledningen till att det bara finns medlemmar med Volvo ännu beror på att det från början var en klubb för Volvo. Men om bara någon vågar gå med trots annat märke kan det bli annorlunda. Så du är välkommen när utbudet ökar! Jag hoppas att utbudet ökar snart, meningen med klubben är att det ska vara en trevlig, lokal klubb med medlemmar med alla möjliga bilar.

Sök