3380
Sök

Call of duty 5 world at war: Vad tycker ni hiitills?

Delta_Rebel
15 november 2008
Trådstartare
Jaha, införskaffade CoD 5 idag. Så svettigt snyggt allså! Pulsen e hög när man spelar, kan knappt slita mej från det.. Nån annan som spelar?smile

DFFL
9 020 Inlägg
15 november 2008
Brorsan köpte det igår till 360, testade det i fem minuter idag och konstaterade att jag var usel så jag stängde av det och startade min PS3 och spelade GTA IV istället.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Delta_Rebel
15 november 2008
Trådstartare
He he, ja e inne på min fjärde 360;) Bara att köpa en ny, dom e väl inte så dyra nuförtiden? Typ 1800 spänn.

Skaune
15 november 2008
Trådstartare
lätt bästa spelet hitills. var helt galen i 4an, men nu när man lirat beta versionen blev jag såld. fick de riktiga spelet av tjejen i tidig fölsepresent, och jag har haft svårt för o slita mig. banorna e såå mycket bättre! och grafiken... synd bara att man inte fick behålla sin rank efter demot, fick börja om imorse.. sad

DFFL
9 020 Inlägg
15 november 2008
Pettan8 skrev:
Subw000fer--92 skrev:
Ngn som vet vart man kan hitta typ demot på datorn smile

Youtube?

Demo och trailer är inte samma sak. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

KTM 660
537 Inlägg
15 november 2008
Ska köpa det till pc´n i veckan.
Ser fram emot att testa mp för det blev ja helt såld på i cod4

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

1 570 Inlägg
15 november 2008
Grymt spel. Zombie modden var rolig att köra med polarna smile

155 Inlägg
15 november 2008
fick det igår, han köra de två första banerna sen åkte ja hem ifrån min syster sen idag körde ja och en kompis ifrån 3 till 8 kanske och klarade det på co-op=) men finns tydligen fler banor på solo som ja ska klara nu under veckan=) och det är helt klart dä mest brutala cod hitills:D ben, armar och huvuden flyger åt alla håll av granater och värsting snipern:D helt klart svingrymt! spelade lite live också (xbox 360) och dä verkar helt ok, är som cod 4 med search and destroy osv. så man kan inte bli missnöjd iaf!big_smile

155 Inlägg
15 november 2008
Pettan8 skrev:
Sunnmo skrev:
fick det igår, han köra de två första banerna sen åkte ja hem ifrån min syster sen idag körde ja och en kompis ifrån 3 till 8 kanske och klarade det på co-op=) men finns tydligen fler banor på solo som ja ska klara nu under veckan=) och det är helt klart dä mest brutala cod hitills:D ben, armar och huvuden flyger åt alla håll av granater och värsting snipern:D helt klart svingrymt! spelade lite live också (xbox 360) och dä verkar helt ok, är som cod 4 med search and destroy osv. så man kan inte bli missnöjd iaf!big_smile

Jamen, brutalaste hittills.. inget för "känsliga tittare" särskilt när man går lös med eldkastaren. Återspeglar nog dock hur striderna var, särskilt i stillahavskampanjen.

hehe, nej dä kan man lugnt säga! dom snålar inte med blodet iaf, och dä ä bra tycker jag, dä ska ju va så realistiskt så möjligt=) sånna spel gillar vi:D

257 Inlägg
15 november 2008
Det funkar.. smile

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

998 Inlägg
16 november 2008
Håller på att tanka hem det. tar lite tid.. ska köpa det sen. Men har inte råd just nu men vill prova det big_smile

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

VW Ägare
1 011 Inlägg
16 november 2008
Vet inte om jag vågar eftersom jag blev förälskad i COD4. Är femman sämre så förstör det ju fyra lite också

Henrik Eberlund

Master of the obvious
636 Inlägg
16 november 2008
ligger på hyllan just nu för att morföräldrarna är här hmm

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

Administratör
11 915 Inlägg
16 november 2008
Pettan8 skrev:
Jaha, införskaffade CoD 5 idag. Så svettigt snyggt allså! Pulsen e hög när man spelar, kan knappt slita mej från det.. Nån annan som spelar?smile

Fick det på posten häromdan, och man rycktes med direkt i det. Hög puls direkt från start... jag köpte även farcry 2 för några veckor sen, men det är inte ens i närheten så spännande som COD5. COD5 är i en klass för sig verkligen. Värt varje krona smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Skoda mekaniker
57 Inlägg
16 november 2008
Har lirat det lite på pc, tycker dock det är mkt buggar när motståndarna dör.. Dom hänger i luften osv. någon annan som sett det?

Edit. Har inte haft möjlighet att testa det mp är det skönare än fyran?
Senast redigerat av Poontus (16 november 2008)

Medlem i SVEDIMF (http://www.svedimf.3w.se/).. =)

Administratör
11 915 Inlägg
16 november 2008
Poontus skrev:
Har lirat det lite på pc, tycker dock det är mkt buggar när motståndarna dör.. Dom hänger i luften osv. någon annan som sett det?

Visste inte ens att det fanns på PC. Jag kör det på Xbox 360, och känner inte igen det du beskriver alls.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Skoda mekaniker
57 Inlägg
16 november 2008
chrizz skrev:
Poontus skrev:

Visste inte ens att det fanns på PC. Jag kör det på Xbox 360, och känner inte igen det du beskriver alls.

Händer lite nu och då, tänkte pröva installera om och se om det försvinner..

Medlem i SVEDIMF (http://www.svedimf.3w.se/).. =)

Master of the obvious
636 Inlägg
16 november 2008
Poontus skrev:
chrizz skrev:
Poontus skrev:

Händer lite nu och då, tänkte pröva installera om och se om det försvinner..

en gubbe fastnade påvägen ner från en palm, det enda... men du kanske kör beta/nerladdat? därfr kanske det är lite väl mycket buggar, själv kör jag på 360 big_smile      grymt spel iaf smile

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

155 Inlägg
17 november 2008
tycker också att dä ä grymma multiplayer lägen! en läge där du är i ett hu och det kommer zombies hela tiden, de kommer snabbare och snabbare och mer och mer! skitkul! så kör man 4 st tillsammans:D hur grymt som helst:Dbig_smilebig_smile

KTM 660
537 Inlägg
18 november 2008
Börjar bli bra sugen på det här spelet nu. Hoppas nya datorn dyker upp när som nu då, så man kan börja lira.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Sök