NU vill jag ha hjälp av er ALLA där ute tänkte dra igång lite ljud igen i bilen men denna gången tänkte jag 2st 12" eller 10" basar istället för 1 o ha till mitt Cad-15..
Nu är det så här att det MÅSTE vara 2ohms basar då jag ska tvinga steget o mata effekt vettu OBS Är på bra humör så kan vara 4st 4ohms basar ose
Pris: max 3500kr Kom igen nu GE MAJ TIPS xD
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Ose då ett bra batteri o ha till mitt steg så inte allt blinkar ^^ Har kondensator men steger suger myyyycket ström. Ska ha 2st av nån av dom basarna Låter kul o testa 15" ^^
Kör på 15"arna, mest bara för dom är stora Vågar inte säga för mycket, men verkar som att dom flesta basarna är i ungefär samma klass! Men finns säkert någon som vet bättre
Har åxå läst igenom tråden nu, och måste säga att det är kul när någon som du bygger nåt eget. kommer att bli kul att se resultatet, vad har du mer för planer för bilen då?
Har åxå läst igenom tråden nu, och måste säga att det är kul när någon som du bygger nåt eget. kommer att bli kul att se resultatet, vad har du mer för planer för bilen då?
Heheh tackar så mycket
Där ska bli med byggande om jag nu blir nöjd med fronten så ska jag lyckas med resten sen ose Om det blir som jag vill så kommer den rulla ombyggd lite mer i sommar. måste bara få igång kroppen igen så jag kan ta itu med spoilern ^^
Efter lite slit göra med andra saker så kunde jag äntligen börja leka igen med fronten. lite tidigt o sluta nu men låte fogskummet härda ordentligt innan den får sig en liten känga igen ^^
Tyckte inte om den digital kameran jag köpte innan så blev mobilen igen tyvärr Men ja hoppas ni inte blir helt galna endå av den dåliga kvaliten ska köpa en ny digitalkamera senare
Började med att göra botten planare och även den lilla läppen ser dock att jag glömde en liten bit där men ja xD
Tyckte det såg dumt med en extra kant ovanför kanten som ni ser så har mitten hålet blivit lite större
Den frigolit skivan är där för att få en liten överblick på hur tjock den kanten ska bli
Tyckte det såg ännu konstigare ut med kanterna på hålen så improviserade lite ^^ man måste våga för att kanske vinna
Kan bli lite bättre??
Tja vad ska man skriva här då?? Vackert väder?
Förlängde lite bakåt också så man får lite med djup på sakerna Allt för att prova
Även dom där konstiga hålen till Torkar armana ska BORT. urk
Det va absolut allt jag kan bjuda på idag. Kanske kaffe också om någon är sugen men då får ni fan ta er hit
Ha de bäst //TooS