Ähh börja inte böla nu är ju bara att sätta in en värmefläkt där
hahha det e som o elda för kråkorna
Här kommer en liten uppdate men inte på fronten ^^
tja då bakstycke o botten
Blir INTE mycket kvar till steg o batteri :'(
Den längst hit är den jag använde precis Längst bort är min gamla låda till 12an ose den nya i mitten xD
Kan behöva seriös hjälp nu Lådan är snabb beräknad till ca 230 liter ^^ Men kan man få ner den litta kanske?? Den SKA vara basreflex.
Litta om dom då KW2-15M FS: 28Hz SPL: 85dB QTS: 0.734 QES: 0.948 QMS: 3.257 Vas: 140.93L Power: 550 Wrms
Kan någon Hjälpa mig kirra ihop ett bra antal liter till en låda?? Har Problem som satan. Max bredd: ca 95cm inte över Max höjd: ca 45cm Inte över Max djup: Helst inte över 60cm
Vill ju helst få in steg och extra batteri i henne ose utan att krångla allt för mycket
Motivationen finns här fortfarande ska ni allt få se Fått konstiga arbetstider emellanåt o litta annat skiet men det börjar rulla igång igen
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
Kan någon Hjälpa mig kirra ihop ett bra antal liter till en låda?? Har Problem som satan. Max bredd: ca 95cm inte över Max höjd: ca 45cm Inte över Max djup: Helst inte över 60cm
Vill ju helst få in steg och extra batteri i henne ose utan att krångla allt för mycket
Motivationen finns här fortfarande ska ni allt få se Fått konstiga arbetstider emellanåt o litta annat skiet men det börjar rulla igång igen
ser nice ut tänk om man själ kunde haft seriöst ljud i en bil nångång=D
230 låter lite mycket men det kanske bara är jag det brukar finnas olika låd rekomentationer på tillverkaren hemsida. hur många liter ung vill du ha lådan på? mvh robin
230 låter lite mycket men det kanske bara är jag det brukar finnas olika låd rekomentationer på tillverkaren hemsida. hur många liter ung vill du ha lådan på? mvh robin
Tja Den ska ju lira som tusingen dom är jävligt snåla på kole audio det står mer på pappret som jag fick hem än på hemsidan
Om någon kan översätta så ska jag med nöje skriva in detta ose:
Recommended Box sizes: Ported box size: 4.7 cu.ft Tune freq: 26hz Portar: 1 Port diaxLenght: 3.9" x 5.9"
Mer än så här vet jag inte om dom
Jo ja vet det va längesen det va en update men här kommer en dock har ja inte lärt mig ordentligt hur min nya mob funkar så hälften av bilderna blev inte godkända ialf Här kommer några
Tja så här ser det ut utan stötfångare. Inget häftigt..
Tvungen o prova den på
Ska bli lite lägre
Gapa stort ;P
Tvungen o visa "hjärtat"
Blev lite mer fogskum på "botten" Vill inte att den ska likna en monstertruck
fick bort torkar armarna ose Annars kunde ja inte få på spoilern.. Tyckte det va lika bra o låta dom va av
Tja för dom som är intresserade så ser lådan ut så här. Ska porta o klä när jag har allt hemma saknar kablar
Detta va allt jag har o erbjuda nu.. Ska ta mig i kragen o lägga på en rem..