Ser bra ut! Är grymt snygg redan nu. Såg den på Street Cars fest Barkarby i år... Har det funkat bra med stolarna bak på din bil? Jag håller på att passar in mina nu.
Hej! Jo de funkar bra med 2 stolar bak
Du verkar vara en jävel på att bygga .. Vore kul att få lite hjälp och tips till min gröna..
Riktigt häftig bil. Håller på att flocka min inredning jag med. Kommer dock inte göra lika mkt som du
Okej men snyggt blir de när man Flockar de iaf Lycka till med ditt bygge.
MVH Thimmy Modee
ursäkta om ja frågar.. Men är inte så duktig på detta med att bygga om.. Men vad gör man om man flockar?
E inte heller så hemma på flockning eller hur de görs. Men oftast är rallybilar utrustade med sådant på intrumentpanelen o dylikt. Tror de ska motverka bländning om jag inte är helt ute o cyklar nu
Flockning = Man slipar ytan fin på brädan, sprutar på ett klibbigt spraylim, använder sig av en special-pistol som är statisk, när man sedan blåser på dessa "fibrer" så ställer dom sig rakt ut och bildar en matt och hårig yta som är rätt slitstark! Mycket bra mot ljusreflektioner och liknande.. Väldigt 2008 känns det som, men ack vad snyggt..
Flockning = Man slipar ytan fin på brädan, sprutar på ett klibbigt spraylim, använder sig av en special-pistol som är statisk, när man sedan blåser på dessa "fibrer" så ställer dom sig rakt ut och bildar en matt och hårig yta som är rätt slitstark! Mycket bra mot ljusreflektioner och liknande.. Väldigt 2008 känns det som, men ack vad snyggt..
Kan bara säga att du har rätt! Men att flocka tycker ja är klart mycket snyggare än att lack eller klä om all plast i bilen. "känns som alla gör de nu i sinna bilar"