då har man plastat ett lager på slutstegs hållaren. Lägger resten av lagerna i helgen och sen är de till och slipa spackla och slipa kommer nog börja plasta vid 15" basarna i helgen också om jag hinner de
Denna har man ju sett några gånger och den har haft riktigt hög finish. Så jag antar att den blir ännu bättre i år BTW hinner du klart till den 3:e när det är tävling på Blekinge bilradio...?
Denna har man ju sett några gånger och den har haft riktigt hög finish. Så jag antar att den blir ännu bättre i år BTW hinner du klart till den 3:e när det är tävling på Blekinge bilradio...?
Tack de va roligt att höra att du tycker de. jag va inte redigt nöjd med finishen och därför gör jag om de. Kommer inte hinna klart till den 3:e tyvärr men kommer till blekinge bilradio när jag är klar, på den närmsta tävlingen då får hoppas dem har rättat till de som jag inte tyckte om förra året men de tror jag. jimmy är en riktigt go kille och tycker de är riktigt trevliga tävlingar där nere har dem spickat datumen för andra tävlingarna under året?
Senast redigerat av Saab900power (4 december 2008)
4/12 Fick ett litet paket idag fårn stylingwebben.se med lite diodslingor lyser redigt fint!
6/12 Jobbade i garaget idag fräste ut ringar till 15" basarna och spännde tyg och plastade på tyget imon får man lägga 1 - 2 lager glasfiber Då va ringarna på plats och dags att spänna tyget. tyget spänt sen på med polyester
Tackar! jo de blev möe bättre en saab gröna har bytt på alla knappar också så de e blått nu istället för grönt dock ska jag fixa till mätaren lite när jag fått hem lim