3288
Sök

Romantiker: Tips på saker man kan göra.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
5 december 2008
Det lät mycket det där. Varför inte bara gå på bio eller något?

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

putte-p
5 december 2008
Jag får starka vibbar av Amerikanska tonårsserier. Usch! Skippa allt det där och bjud henne på resturang och kanske hyra en video efteråt. Var en gentleman utan att behandla henne som en bebis, och prata heller inte som en bebis! Om hon inte är så förtjust i skräckfilmer hyr du givetvis en sådan i ren provokation wink. Du kan vara snäll men inte dumsnäll.

OEM <3
6 957 Inlägg
5 december 2008
_Grynet_ skrev:
ichibon skrev:
Bjork skrev:
Kanske bara vill vara vänligt genom att bära väskan?
Min flickvän som åker tåg till mig har ju rätt stor väska med sig tongue
Ser de som en sj.klarhet att bära den åt henne när man hämtar/kör henne smile

Ja det är klart att han vill vara vänlig om han vill bära den åt en, men varför ska killen bära mina grejer? Dom bär jag väl själv. Jag tycker det känns skitfel att han ska gå och släpa på min väska medan jag går och inte bär någonting.

en vänlig gest kanske?
det har väl egentligen inget att göra me kille/tjej utan hon kommer ju som gäst å man tar ju hand om gäster och hjälper till med det man kan. smile

säger du samma sak till hotellpersonal oxå?

WORD !

Man kompenserar ju varann, min flickvän är snäll å bär alla broschyrer på bilmässor å kassar när
vi shoppar tongue
Då tar ja hennes väska när den är bra tung tongue

OEM <3

403 Inlägg
5 december 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Usch va komplicerat.
Jag har alltid frågat "Är vi tillsammans?" (Inte exakt så kanske, men ungefär).
Funkar hur bra som helst.

Jo det e klart men hur romantiskt är de  ?  haha

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456

403 Inlägg
5 december 2008
Trådstartare
_Grynet_ skrev:
Hoppas de går bra att en tjej svara i denna tråd oxå..:9

Jag hade nog blivit lite skraj om jag kommit hem till någon me hjärtan överaallt... :S
Ja tycker romantik är snarare gulliga småsaker i varadagen än överdrivna jippon som bara känns överdrivet och falskt..
hon kommer ju förmodligen känna en väldig press på sig när hon ser va du har gjort. kommer säker bara bli spänt och jobbigt..

Hjälpa till med att bära väskan och liknande är väl bara uppskattat, och att du lagar mat och tända ljus räcker väldigt långt tror jag.
doftljusen går bort, skura hela golvet inann så kommer de lukta rent och fräscht istället..

alltså
LESS IS MORE:)

vad alla verkar tycka att min "plan" är överdriven å att hon kommer bli skracj  :S
som jag redan skrivig så vet jag vad hon tycker om mig hon skickade ett kort till men hemadress  där det stog 
"Jag är kär i dig <3 "
sen har vi nog pratat i telefon 20 timmar minst de senaste 3 veckorna jag  känner tjejen väldigt väl och hon känner mig lika så och vi båda vet vad vil vill.
Visst jag kan köpa dehär med att många hade blivigt rädda å känt press på sig men det skulle väl ha vart i ett annat utförande att man inte kände varandra så bra  å inte visste vad den andra partnen riktigt ville,
sen är ju som sakgt alla olika å fungerar på olika sätt men jag känner henne ganska bra och tror att dehär kommer bli uppskattat.
// Victor

403 Inlägg
5 december 2008
Trådstartare
960_Girl skrev:
Skippa alla hjärtan, men ge en liten ros lr varför inte en liten nalle när du tar emot henne. Kör på vanliga levande ljus och en trevlig middag. Avslappnat men gulligt smile

Ni får gärna läsa vad jag skriver med ,

Hon fick en Ros vid första tillfället vi träffades typ 5-6 vecker sen så jag vill inte ge det igen så snart man ska hålla sig till blommor någon gång per år eller 2,

403 Inlägg
5 december 2008
Trådstartare
Vad alla här verkar vara dåliga på att läsa igenom vad jags skrivigt å allt som stått här har bara varit kritik så det känns ganska meningslöst att fortsätta skriva.

och som IceEyes skrev ta med henne på bio      Bio är nog de mest oromantiska som finns enligt mig

putte-p
5 december 2008
Du efterlyste tips och tips har du fått samt personliga erfarenheter från några flickor. Sen att inte alla håller med dig är väl inte hela världen. Kör på ditt tema med sönderklippta A4-blad. Det blir nog kanon om du känner henne.

1 570 Inlägg
5 december 2008
Spar på krutet. Gör det romaniskt senare. Jag har själv varit en dumskalle som bjudit på dyra middagar, champagne, taxiresor, blommor, choklad alldeles för tidigt och sen blir man bara en fattig dumskalle som ser löjlig ut. Kör naturelle i början, gör lite enklare saker och fokusera på varandra istället. Du kanske tom tycker hon verkar spånig eller tråkig. Du kan aldrig tricksa till dig ett fint förhållande med blommor och grejer. Funkar bara på film smile Bara vad jag tycker.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
6 december 2008
ichibon skrev:
Usch vad jag hatar romantik. :/

Ju mer en kille har ansträngt sig desto mer känns det som att han tycker man är skyldig något tillbaka. Jag hatar det. Tycker inte ens om att få blommor. :S

Och det där med att bära väskan etc. Jag blir helt tokig på såna killar, som försöker hjälpa en med allting. Om jag ber om hjälp är det en annan sak men jag är inte handikappad!

Jag är precis likadan :P

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Hemmasittare
241 Inlägg
6 december 2008
ichibon skrev:
Usch vad jag hatar romantik. hmm

Ju mer en kille har ansträngt sig desto mer känns det som att han tycker man är skyldig något tillbaka. Jag hatar det. Tycker inte ens om att få blommor. :S

Och det där med att bära väskan etc. Jag blir helt tokig på såna killar, som försöker hjälpa en med allting. Om jag ber om hjälp är det en annan sak men jag är inte handikappad!

haha du kan få bli tillsammans med mig wink

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 december 2008
_Grynet_  : hej vad är MDMA ? tack på förhand

Nissan Silvia

RMR-Crew
478 Inlägg
6 december 2008
s12 skrev:

MDMA är en drog.

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
6 december 2008
kawiZz : tack

Nissan Silvia

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 december 2008
Less is more.

26 Inlägg
6 december 2008
kawiZz skrev:
s12 skrev:

MDMA är en drog.

Ecstasy även kallat... ursäkta ot neutral
Senast redigerat av Claes_H (6 december 2008)

Full fart spar tid

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
6 december 2008
Tycker du ska köra med 3 röda rosor, hälst stora så blir tjejen glad kan jag lova.. tjejer tackar ju inte nej till blommor, och en lapp på rosorna som det står typ " Vill du dela ditt liv med med" eller det lät mer som giftemål men typ "  kan inte du bli min? "  Det skulle slå stort!

Bjud sedan henne på middag, usch va hon kommer avgunda dig! det blir förmycket med papperna så kör det stilrent smile

Lycka till
Mvh Kim

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
7 december 2008
_Grynet_ skrev:
ichibon skrev:
Bjork skrev:
Kanske bara vill vara vänligt genom att bära väskan?
Min flickvän som åker tåg till mig har ju rätt stor väska med sig tongue
Ser de som en sj.klarhet att bära den åt henne när man hämtar/kör henne smile

Ja det är klart att han vill vara vänlig om han vill bära den åt en, men varför ska killen bära mina grejer? Dom bär jag väl själv. Jag tycker det känns skitfel att han ska gå och släpa på min väska medan jag går och inte bär någonting.

en vänlig gest kanske?
det har väl egentligen inget att göra me kille/tjej utan hon kommer ju som gäst å man tar ju hand om gäster och hjälper till med det man kan. smile

säger du samma sak till hotellpersonal oxå?

Jag bor aldrig på hotell där ngn erbjuder sig bära min väska, men jag hade definitivt sagt nej.

Jag tycker själva idén med att ngn ska bära mina grejer istället för att jag gör det är löjlig, oavsett sammanhang.

/ichi

164 Inlägg
7 december 2008
ichibon skrev:
Usch vad jag hatar romantik. hmm

Jag tror det har att göra med att vi "hästtjejer" är såå jävla självständiga! För jag är precis likadan!

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
8 december 2008
Skrota dom här planerna medans du fortfarande kan, jag får dåliga vibbar rakt igenom när jag läser om hur du tänkt bära väskor, skräpa ner i trapphuset med egenhändigt klippta hjärtan etc.. jag hade fått samma onda aningar om du tänkt tatuera in hennes namn på din arm, eller nåt annat galet. Så mycket, så tidigt och så fel.

Poängen är att du aldrig skulle orka hålla den där välregisserade nivån i längden i vardagen. För en vardag kommer att komma, om ni mot förmodan blir tillsammans.

Sök