2335
Sök

USAporschen.se seriösa ?

16 Inlägg
8 januari 2009
Netson,

Jag ÄR grundaren av USAPorschen och jag vet vem du är! Du är xxx xxx som har terroriserat min familj under flera år! Särskilt då min mamma som du under flera år har förföljt!

Nu kan alla på denna tråd fråga mig precis VAD SOM HELST! Jag vägrar att bli smutskastad av en tillsynes psykisk sjuk människa.

//Inlägg redigerat av admin. Inga namn!
Senast redigerat av chrizz (8 januari 2009)

133 Inlägg
8 januari 2009
Interessant att veta hur DU hitta hit?
Om du nu mestadels opererar i övriga Europa.
Kom med nåt för att styrka att du är seriös vad som helst.
Har själv blivit lurad förut mitt misstag då var att inte kolla snubbens verksamhet på nätet innan köp så mitt eget fel delvis hade jag bara googlat firmans namn hade jag aldrig köpt bilen dock så gick det ändå rätt bra till sist o bilen rullade felfritt tills jag sålde den men med många tusen mil mer än vad som stod på mätaren.

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

16 Inlägg
8 januari 2009
Om Du Nu Känner Mig Och Min Familj Och Känner Dig "lurad" Varför Skriver Du Det Här?!

Kan Du Svara I Telfonen När Jag Ringer!!!

16 Inlägg
8 januari 2009
bremnes skrev:
Har själv blivit lurad förut mitt misstag då var att inte kolla snubbens verksamhet på nätet innan köp så mitt eget fel delvis hade jag bara googlat firmans namn hade jag aldrig köpt bilen dock så gick det ändå rätt bra till sist o bilen rullade felfritt tills jag sålde den men med många tusen mil mer än vad som stod på mätaren.

JAG KAN FÖRMODLIGEN INTE LÄMNA UT NUMMER TILL NÖJDA KUNDER HÄR ÖVER INTERNET MEN MAILA/PM:A MIG SÅ KAN VEM SOM HELST FÅ KONTAKT MED EN NÖJD SVENSK KUND!!!

2 982 Inlägg
8 januari 2009
bjud in honom(usaporschen.se) till denna "debatt"......
det finns alltid 2 sidor utav en story.
det är ganska iskallt att baktala någon på detta vis...
"netson" skriver "han blåser alla han kan  även sin Mamma"....
samtidigt hur du "netson" skrivit 4 inlägg och även hunnit dra på dig en varning.
STÅ FÖR DET DU SÄGER!
att du leker anonym och jätteball bakom en skärm säger mig bara en sak.... &%¤/&%)(/?)(/?)(/

133 Inlägg
8 januari 2009
Natan skrev:
bremnes skrev:

JAG KAN FÖRMODLIGEN INTE LÄMNA UT NUMMER TILL NÖJDA KUNDER HÄR ÖVER INTERNET MEN MAILA/PM:A MIG SÅ KAN VEM SOM HELST FÅ KONTAKT MED EN NÖJD SVENSK KUND!!!

Skicka PM

"EN NÖJD SVENSK KUND" räcker nog inte.....
Håller med föregående inlägg det finns alltid 2 sidor av historien förhoppningsvis kan vi reda ut det på nåt vis.
Senast redigerat av bremnes (8 januari 2009)

526 Inlägg
8 januari 2009
Detta startade som en vanlig undran om ett företag.
Nästan alla som svarat vet inte ett skit, bara spekulerar om felstavningar, bristfällig grafik, färg mm på hemsidan..
www.bilia.se har nog inga felstavningar, och dom har snygg design på sin sida.
men jag skulle tippa på att det ligger många miljoner bakom den också..

Så spekulera inte så mycket, kan bli så mycket fel..

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
Natan skrev:
Om Du Nu Känner Mig Och Min Familj Och Känner Dig "lurad" Varför Skriver Du Det Här?!

med tanke på hur du skriver så är jag ytterst tveksam på om du är grundare till nånting...
svårt o ta en seriöst typ :S
Senast redigerat av HyperSonica (8 januari 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

14 Inlägg
8 januari 2009
Du vet precis vad som gäller betala skulden eller komm med en vettig avbetalnings plan
du har ju fått så många chanser

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
netson skrev:
Du vet precis vad som gäller betala skulden eller komm med en vettig avbetalnings plan

men shit.. snälla.. ta sånt via Pm...

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 Inlägg
8 januari 2009
Netson, förklara hur jag lurat dig? Du vill ju uppenbarligen inte svara i telefon så jag anser att dessa påhopp inte har någon som helst innerbörd? Har jag fel så ring mig snarast!

Eller är det ngt annat du är förbannad på?

Jag kräver att du hör av dig snarast!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
Detta kommer sluta med Komedi *Springer o hämtar popcorn*

Sump Runk Rätt O Slätt!

133 Inlägg
8 januari 2009
HyperSonica skrev:
netson skrev:

Är väl interessant för TS att veta tycker både Nelson o säljaren och TS kan ta en diskution (privat) jag hade dock ryggat för denna importfirma för länge sen.
Nån som minns Autohallen i Hbg????

16 Inlägg
8 januari 2009
Detta är ju för tusan utpressning!!!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
*smaskar massa popcorn*

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 004 Inlägg
8 januari 2009
HyperSonica skrev:
netson skrev:

men snälla du.... då kan väll alla som har smutskastat ett företag pga att hemsidan var gjord på fel sätt göra det via pm?... skiter i vem som har gjort vad men killen har all rätt att vara förbannad..
Senast redigerat av 262turbo (8 januari 2009)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

16 Inlägg
8 januari 2009
HyperSonica skrev:
Natan skrev:

med tanke på hur du skriver så är jag ytterst tveksam på om du är grundare till nånting...

Om inte, varför skulle jag då försvara UsaPorschen.se?

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2009
men snälla sluta med ert skit tongue ni uppför er som 5 åringar i sandlådan... lås tråden & hysta ut smågrabbarna

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
Natan skrev:
HyperSonica skrev:
Natan skrev:

Om inte, varför skulle jag då försvara UsaPorschen.se?

jag vet inte.. brist på sysselsättning? :S
Men att försvara ett ganska så "Okänt" företag på en sida som Garaget känns lite meningslöst..
Dra in några advokater o gör upp istället?

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 Inlägg
8 januari 2009
Många tycker att min hemsida är av dålig kvalité, men vad har det att göra med mig som seriös? Jag har gjort den själv och var mkt stolt... dock inte stolt längre...

Sök