2431
Sök

USAporschen.se seriösa ?

133 Inlägg
8 januari 2009
Troll??? haha

Kämpande familjefar ---- barnvagn eller baslåda :( :)

16 Inlägg
8 januari 2009
Advokaten har försökt få tag på mannen men inte lyckats då han gömmer sig.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
Natan skrev:
Många tycker att min hemsida är av dålig kvalité, men vad har det att göra med mig som seriös? Jag har gjort den själv och var mkt stolt... dock inte stolt längre...

1997 satt ajg o gjorde hemsidor.. enbart för att fördriva tid.. och jag kan säga direkt att jag har både sett och gjort värre sidor..
man lär sej genom att testa sej fram.. smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2009
bremnes skrev:
Troll??? haha

hehe smile får admins kolla på tongue  kanske sitter på samma dator... hmm schizofreni tongue

4 Inlägg
8 januari 2009
Jag känner också till UsaPorschen och dess grundare. Han jobbar hårt och har gjort många Europeer glada då dom har fått hem sin drömbil för kaffe pengar smile NETSON, STENE I GLASHUS smile du är antikrist som bara vill smutskasta UsaPorschens och du kan visst slänga ur dig vad som helst. Jag är inte förvånad, du är gammal, bitter och ensam utan en kvinna så du får gott om tid till dina eleka inlägg. USCH

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
Nu kommer detta balla ur totalt tongue he he

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 Inlägg
8 januari 2009
Skulle det vara mitt fel att min far skulle vara en bidragsmitare?

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2009
haha men snälla? registrerad idag & första posten som om denna firma.. jo tjena big_smile

Hypersonica har du kvar lite popcorn big_smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
kaxxen skrev:
haha men snälla? registrerad idag & första posten som om denna firma.. jo tjena big_smile

ajjemen... har denna tråden på stora skärmen vettu.... bara o komma big_smile Ta me dej några bira bara wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2009
HyperSonica skrev:
kaxxen skrev:

ajjemen... har denna tråden på stora skärmen vettu.... bara o komma big_smile Ta me dej några bira bara wink

flaket e här! popcorn & bra underhållning kan ju inte bli mer än kalas big_smile lol bara inte admin kommer hit tongue

2 337 Inlägg
8 januari 2009
HyperSonica skrev:
kaxxen skrev:

Haha, jag hänger på, jag med tongue

16 Inlägg
8 januari 2009
Någon som vet hur ma tar reda på IP-adress??

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
8 januari 2009
SWEEET POPCORN PARTY OCH LIVE FAJT ALA FORUM HEMMA HOS MEJ NU big_smilebig_smilebig_smile

Det är bara o komma smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 004 Inlägg
8 januari 2009
GuardsRed911 skrev:
Natan skrev:

Du borde själv leta advokat och inte sitta här och göra det värre för dig själv och oss andra. Förtal. Som jag sa STENE i gLasHus.

nu börjar det bli riktigt rörigt? var du inte polare med "natan" nyss?.. eller har jag fel?

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

2 283 Inlägg
8 januari 2009
Ser ut som de flesta fordon de säljer är krockade.

R.I.P. Michael Jackson!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
8 januari 2009
262turbo skrev:
GuardsRed911 skrev:
Natan skrev:

Du borde själv leta advokat och inte sitta här och göra det värre för dig själv och oss andra. Förtal. Som jag sa STENE i gLasHus.

nu börjar det bli riktigt rörigt? var du inte polare med "natan" nyss?.. eller har jag fel?

skitsamma big_smile  det är ren troll underhållning här smile

133 Inlägg
8 januari 2009
kaxxen skrev:
HyperSonica skrev:
kaxxen skrev:

flaket e här! popcorn & bra underhållning kan ju inte bli mer än kalas big_smile lol bara inte admin kommer hit tongue

Kommer med fler flak o popcorn smile

16 Inlägg
8 januari 2009
Ja nu blev jag lite förvirrad med?? Har du blandat ihop oss?? Vill helst inte bli förväxlad med en sådan som honom...

133 Inlägg
8 januari 2009
Natan skrev:
Någon som vet hur ma tar reda på IP-adress??

Fråga nån admin dock ganska svårt att komma vidare med det sen fast du har en ip sad

1 004 Inlägg
8 januari 2009
kaxxen skrev:
262turbo skrev:
GuardsRed911 skrev:

skitsamma big_smile  det är ren troll underhållning här smile

absolut är det så smile försöker bara hänga med.. det är lite som rederiet..

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

Sök