Koxen skrev:
Har även jag problem med sheriffen sedan jag köpte chasern i juni. har väll blivit stoppad totalt 10 ggr mellan juni och oktober, flera gånger av samma poliser. då ska det blåsas och kolla däck, ringa och kolla försäkring samt gnälla på regplåtarna som är röda. Sista gångerna så bara slängde jag ut alla papper om bilen på marken och slet åt mig alkomätaren och sa precis vad jag tyckte.
Ställde av bilen i oktober och lånade tjejens Almera till pizzerian några dagar senare. när jag går ut mot bilen och håller på att låsa upp så passerar en polisbil och GIVETVIS vänder fanskapet mitt i vägen och ställer sig ivägen så jag inte kommer ut. mitt i traiken! (det va en fickparkering)
skickar ner rutan och frågar vad han håller p åmed så bara stirrar han på mig en längre stund och jag på honom tills han säger
"Jag känner igen dig, och det är inte bra"
"Jasså? jag känner inte igen dig, va det något annat?" svarade jag sammanbitet
"vi har ögonen på dig det ska du veta"
sen drog han upp rutan och pratade lite i sin radio innan han släppte mig och trafiken som bildats bakom honom.
vart så jävla irreterad så jag ville slänga en pizza rakt i fejset på gubben!
åkte sedan vidare och han åkte efter mig när jag skulle förbi ICA på vägen hem, när jag kom ut från ica så var han inte där men istället står en civilpolisbil och väntar som följer mig hela vägen hem.
Någon som har tips på hur jag ska bli kvitt denna pest? har gjort ett papper med en bild på bilen och all tänkbar information som jag ska slänga in på deras skrivbord och dela ut till alla så dom kan hålla sina frågot för sig själv och lämna mig ifred.