Kör på nu så bilen blir klar till Bug run! Om du inte fixar styrlappen innan så kanske nån polare kan köra ned bilen med dig istället?
BR blir de nog inte iår tyvärr har så mycket jobb och tävlingar i sommar ... men den ska vara klar så fort som möjligt för lappen e klar;) ska bara vänta i 13 dagar tills polisen registrerar mej
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Grattis till körkortet! även om du inte får bruka det förens du fyller år, men gött att ha det klart ;D synd att du inte kan komma till Bug run med pärlan, men det visste jag ju sen innan att du inte tänkt att åka dit. Nästa år kanske? Blir nog att åka gammelgolf (-86an) för min del, tror inte jag hinner klart med Manhattanen men men spelar väl ingen större roll igentligen
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
Grattis till körkortet! även om du inte får bruka det förens du fyller år, men gött att ha det klart ;D synd att du inte kan komma till Bug run med pärlan, men det visste jag ju sen innan att du inte tänkt att åka dit. Nästa år kanske? Blir nog att åka gammelgolf (-86an) för min del, tror inte jag hinner klart med Manhattanen men men spelar väl ingen större roll igentligen
TACKAR TACKAR kan hända att de blir nästa år ska bli gött att få den klar i vilket fall så man får lite fritid:P
TACKAR TACKAR kan hända att de blir nästa år ska bli gött att få den klar i vilket fall så man får lite fritid:P
Klart du ska dit nästa år ska se hur det är där i år, är det dött så blir det ju inget nästa år men hoppas på att det kommer bli skoj jo jag förstår de, tar ju ganska mkt tid men men det blir ju bra iaf!
har inte hänt något tyvärr! har haft fullt upp me den andra personbilen och folkracebilarna..... men får snart börja med den igen känner jag så ja blir klar;)
har inte hänt något tyvärr! har haft fullt upp me den andra personbilen och folkracebilarna..... men får snart börja med den igen känner jag så ja blir klar;)
Okej! jo jag vet, det blir lätt att det kommer andra saker ivägen tyvärr men men det kan inte vara så mkt kvar eller?
Okej! jo jag vet, det blir lätt att det kommer andra saker ivägen tyvärr men men det kan inte vara så mkt kvar eller?
ja de blir lätt så, har beställt en skärmvals idag ! kvar att göra: *svetsa färdigt tröskel v sida *bygga avgassystem + downpipe *byta baklucka *byta bromsrör bak *lufta bromsar runtom *dra plusskabel till batterit i skuffen *ihop med inredning igen *valsa skärmarna *slipa inför lack *få tag i någon som kan spruta färg på den *montera på alla lampor och så * dra klart tryckrören
finns säkert mycke småsaker jag glömt