Haha, kanske inte den bästa beskrivningen men iaf du börjar med att lägga upp de bilder du tänkt att ha i denna tråden i ditt galleri, lägg bilderna i mappen bland de andra bilderna på Golfen. Sen går du in och tittar på bilden, högerklickar och väljer "kopiera bildadress", enklast är alltså att ha uppe två garagetflikar, den ena med bilderna och den andra med denna tråd, så när du skriver inlägget så kan du trycka på "img" som syns ovan och efter att du fått med img taggarna så är det bara att klistra in [img]här ska bildadressen vara[/img] hoppas att du hänger med nu ;D
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
Haha, kanske inte den bästa beskrivningen men iaf du börjar med att lägga upp de bilder du tänkt att ha i denna tråden i ditt galleri, lägg bilderna i mappen bland de andra bilderna på Golfen. Sen går du in och tittar på bilden, högerklickar och väljer "kopiera bildadress", enklast är alltså att ha uppe två garagetflikar, den ena med bilderna och den andra med denna tråd, så när du skriver inlägget så kan du trycka på "img" som syns ovan och efter att du fått med img taggarna så är det bara att klistra in här ska bildadressen vara hoppas att du hänger med nu ;D
nu fattar ja tackar !
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
kollat igenom hela tråden nu ser bra ut! men skulle kört på breddade plåtisar de är rått! ang fräg så är jag galen i den gröna färgen på nya ford fokus RS! men den kostar nog lite också
kollat igenom hela tråden nu ser bra ut! men skulle kört på breddade plåtisar de är rått! ang fräg så är jag galen i den gröna färgen på nya ford fokus RS! men den kostar nog lite också
själv tycker ja det är fränare me breda aluminium än plåtisar...... lite mer ovanligare
då fickgolfen en kväll med omvårdnad.... svetsat nästan hela vänster tröskel har tänkt få ned den på backen i morgon kväll! sen har jag även bestämt att lacka bilen själv tycker det är roligare och seja att man gjort ALLT själv