skrev inte va de va för tänkte folk skulle få gissa lite men de e som du sejer en skyddsplåt för tråget... samt förstärkning mellen länkarmsinfästningarna på samma gång
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Aha va inne på de tankarna att det skulle fungera som skydd, och ack så rätt man kunde ha dock fick man ju klura lite hur går det annars med bilen, mkt rost kvar?
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
Aha va inne på de tankarna att det skulle fungera som skydd, och ack så rätt man kunde ha dock fick man ju klura lite hur går det annars med bilen, mkt rost kvar?
har tyvärr inte hänt något me rosten sen sist, mende e väll en kvälls svetsning kvar
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Aha va inne på de tankarna att det skulle fungera som skydd, och ack så rätt man kunde ha dock fick man ju klura lite hur går det annars med bilen, mkt rost kvar?
har tyvärr inte hänt något me rosten sen sist, mende e väll en kvälls svetsning kvar
Okaj aja de e bara att köra på hur ser den ut nudå? bilder tack
Varför krångla till det och inte köpa GOLF från början?=)
Roligt att se dessa bilar bevaras, men tror du inte det är lite dumt att ha både hasskydd och understaget i samma konstruktion? För kör du på något hårt får ju bärarmarna en kyss med.
Sett ett par i USA som svetsat fast en tjock plåt direkt på oljetråget som ska skydda mot oönskade ojämnheter i vägen.
Har du kapat upp i rambenet fram så drivaxlarna slipper ligga och belastas. Samt tagit bort brickan i drivaxeln så det inte blir för stumt när du sänkt den så mycket. Kan äta drivknutar om man har otur.
Roligt att se dessa bilar bevaras, men tror du inte det är lite dumt att ha både hasskydd och understaget i samma konstruktion? För kör du på något hårt får ju bärarmarna en kyss med.
Sett ett par i USA som svetsat fast en tjock plåt direkt på oljetråget som ska skydda mot oönskade ojämnheter i vägen.
Har du kapat upp i rambenet fram så drivaxlarna slipper ligga och belastas. Samt tagit bort brickan i drivaxeln så det inte blir för stumt när du sänkt den så mycket. Kan äta drivknutar om man har otur.
ska nog inte vara någon fara med länkarmarna, plåten är inte så grov så om ja kör pånågot förhårt så ger den vika( mest där för att skydda mot skrap och inte fullfatskörning på dålig väg), rambenet är urkapat men någon bricka äär inte borttagen vilken bricka e de?
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Avundar din ork alltså! Ingen lek att byta trösklar o grejer fan har gjort det en gång o aldrig mer känner jag bara.
Ser riktigt bra ut o jag gillar stilen det lutar åt, även om det inte blir svindyra splitfälgar blir det nog najs stuk.
Lycka till och fortsätt såhär så blire nog bra, och så ses vi på bug run 2011
känner att orken börjar svika av och till! men bara men är färdig med rosten så börjar man nog se ljuset i tunneln! vi ses på BR
det är ju hur skönt som helst att bara sitta o plocka på fina nya grejer på en nylackad bil, rostlagning är det absolut värsta, så tar du dig genom det så är det bara nedförsbacke sen. Du har väl kommit en bra bit också, trösklar o skärmkanter är ju bland de jävligaste, små hål o skit är ju ingen match. jaga på, de kommer nog va inspirerande att se den grundlackad sen.