Har fixat lite med strömbrytaren jag ska ha till antennen så jag kan välja om den ska vara uppe eller nere trots att stereon är på. Skrotade idén med att ha en "konsoll" med en knapp i framför växelspaken då det inte blev så bra. Kom på att man kunde göra någonting av den tomma platsen i instrumentpanelen istället.
emblemet i grillen blev ju riktigt bra. Skippa sockerbiten dock och löd sladdarna och sen på med krympslang! fast det kanske några redan har påpekat?
Tackar, kul att höra
Värst vad alla tjatar om den där sockerbiten Vad är det för fel på det? Visst, kanske är seriösare att göra som ni säger men det är ju samma funktion som andra alternativ som getts i tråden och sen så syns det inte dessutom.
Blev ingen antennmontering idag, var så jäkla kallt ute, i 4grader är inte kul att hålla på och krypa och fixa. Får hoppas på bättre/varmare väder, annars får det bli montering i helgen.
Idag är det varmt och skönt ute, 19 grader visar termometern just nu. Har tvättat av bilen och tagit lite nya fräsha kort som jag ska ladda upp senare Får se om man tar och försöker fixa antennen idag med.
Updaten kommer senare alltså. Den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge