3683
Sök

vart tog Rix Fm vägen ?

2 600 Inlägg
5 januari 2009
här i blekinge har vi dåliga kanaler tycket jag tongue vill ha rock klassiker istället för rix fm och mix megapol fast mix  megapol är ju bättre än rix fm tongue  och lungnafavoriter vill jag ha me=)

gör som jag kör gubba racer=)

1 210 Inlägg
7 januari 2009
här i sundsvall var de mix megapols kanal som rix fm hyrde.. och kontraktet var inte värt att förnya tyckte rix fm... därför inge mera rix fm då tog mixmegapol den frekvensen sen la dom då in rock klassiker på sin gamla men även där ska de bli förändringar sägsde.. så vi får se... tongue

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
8 januari 2009
klimpan skrev:
här i blekinge har vi dåliga kanaler tycket jag tongue vill ha rock klassiker istället för rix fm och mix megapol fast mix  megapol är ju bättre än rix fm tongue  och lungnafavoriter vill jag ha me=)

Skojar du? tongue Skulle de ta bort Rix FM här och bara ha Mix Megapol så skulle jag skjuta de asen. Finns inget värre än Mix Megapol! Lider med er som blivit av med Rix FM.

Even fools they say, can find a way out of the dark.

tuningservice.se
91 Inlägg
8 januari 2009
Inge mer rix fm I örebro, Tur är väll det nu slipper man lyssna på samma musik hela dagarna.
Finns nog mycket delade meningar om rix fm här skulle jag tro.
men nu är det iaf  rockklassiker som gäller:D
Senast redigerat av sebben (8 januari 2009)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
8 januari 2009
gå in å kolla på rixfm.com vad dom nya frekvenserna är

Häst
1 099 Inlägg
8 januari 2009
Reeplayed skrev:
...Finns inget värre än Mix Megapol!...

Sant.. Rix Fm är iaf mycket bättre. Gillar dock inte Rix MorronZoo längre, Titti förstör allting med sin superdryga röst och jobbiga skratt.. Huja. neutral

Än är inte den sista idioten född..

DFFL
9 020 Inlägg
8 januari 2009
DoT skrev:
Reeplayed skrev:
...Finns inget värre än Mix Megapol!...

Sant.. Rix Fm är iaf mycket bättre. Gillar dock inte Rix MorronZoo längre, Titti förstör allting med sin superdryga röst och jobbiga skratt.. Huja. neutral

Och det eviga tjatet om hennes orörda *** och alkoholfria alternativ.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

VW Ägare
1 011 Inlägg
8 januari 2009
Rquired skrev:
Har i halmstad försvann Lugna favoriter (inte saknad...) och vi fick Mix megapol ist. Rix FM övertog Lugnas gamla frekvens. Förstår inte varför dom bytte, frekvenserna kostar väl lika mkt eller?

Kan tänka mig att MTG hade längre kontrakt med frekvensen på Lugna favoriter hos den som äger frekvensen. Och när RIX frekvensen löpte ut så var de för dyrt att förnya att de valde att flytta RIX till den frekvens som de fortfarnade har kontrakt på eftersom RIX är ett starkare varumärke än Lugna favoriter och det går ta ut mer pengar i reklamkostnader på RIX än på lugna.

Hade jag fått RIX utbytt till Rockklassiker så hade jag inte brytt mig. Som skåning önskar man verkligen att man kunde hört Rockklassiker.

Henrik Eberlund

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
8 januari 2009
Kommer inte sakna rix fm. Radioseven är ju det enda som duger även om det är nätradio smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Häst
1 099 Inlägg
8 januari 2009
Subw000fer--92 skrev:
FireTraXX skrev:
DoT skrev:

Och det eviga tjatet om hennes orörda *** och alkoholfria alternativ.

Det är bara fylking som är skön tongue

Måste faktiskt ta o instämma där.. Han kunde gjort det själv, då hade jag lyssnat! tongue

Än är inte den sista idioten född..

1 722 Inlägg
8 januari 2009
Här uppe funkar inte rixfm sad mad big_smile först när man är i luleå så kan man lyssna

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Tomten
1 065 Inlägg
8 januari 2009
trådskaparn måste ha bott i underljorden om han missa alla sändingar där dom gått ut med att dom ska försvinna.

Jag kommer inte sakna dom för 5 öre finns ju riktig musik att lyssna på i stället

12 086 Inlägg
9 januari 2009
Vem fan vill få in rix skitfm?

Sämre jävla skitkanal får man leta efter

319 Inlägg
9 januari 2009
Vi får alla hålla tummarna på att Rix Fm dör, lyssna för guds skull inte på dom, tack vare er har lyssnarsiffrorna hållit dom vid liv.
Tänk en värld utan dess existens.

En annan värld är möjlig!

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

615 Inlägg
9 januari 2009
Jag är överlycklig för att Rix FM försvann från Örebro, nu har vi ju Rock klassiker istället big_smile

Let's stance!

Sleeper
3 084 Inlägg
9 januari 2009
ghost_boy83 skrev:
Rspeter skrev:
ghost_boy83 skrev:
jasså fan va dåligt lyssnar jämt på kung gert fylking på rix morron zoo varge morgon till jobbet va ska man nu lyssna på sad

Morgontrötta Adam Alsing och gry forsell.

Där jag bor funkar det som tur är fortfarande smile
Morgonzoo är lika viktigt som kaffe på morgonen.

nä hatar adam kalsing å gry

tycker gry är rätt het wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

526 Inlägg
9 januari 2009
Här i Stockholm är det nya 107,5 som gäller..
Mycket 90-tals danceklassiker, och även nya..

Thorssa
10 januari 2009
Sushikocken skrev:
ghost_boy83 skrev:
Rspeter skrev:

Morgontrötta Adam Alsing och gry forsell.

Där jag bor funkar det som tur är fortfarande smile
Morgonzoo är lika viktigt som kaffe på morgonen.

nä hatar adam kalsing å gry

tycker gry är rätt het wink

Nu snackar vi radio här... tongue

801 Inlägg
10 januari 2009
Morgonpasset i P3 Is Teh Shit! big_smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
10 januari 2009
Fattar inte varför de bytte, Mix megapol och Rix fm är ju i princip samma. Svårt att notera vilken man lyssnar på

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök