2347
Sök

vart tog Rix Fm vägen ?

252 Inlägg
11 januari 2009
Har inte kunnat lyssna på någon av dem sedan de fick dra ner uteffekten för några år sedan. Dock tittar jag lite på morgonzoo på digitaltvn och det e rätt skojjigt. Övriga tider är Rix inget att ha :-(
Radioseven playdio eller Di.fm är det som gäller om man har tillgång till en dator.
Eller lokalradio 87.8 :-)  Sänds av en folkhögskola med radiolinje. Snacka och dunkadunk :-D

//Janne

Avstängd
15 Inlägg
11 januari 2009
snälla gör världen en tjänst. lyssna inte på rix fm. de spelar samma låt efter en halvtimme

90 Inlägg
11 januari 2009
Ni har ju fått in mycket bättre kanaler är Rix FM , ni har ju fått Rockklassiker istället.

Finns ingen bättre kanal.

Ina & Ian på morgonen äger , lyssnar bara på Rock Klassiker.

Rix FM kör ju bara pissmusik.

Med.lem
3 759 Inlägg
11 januari 2009
Turbo_danne2 skrev:
Ni har ju fått in mycket bättre kanaler är Rix FM , ni har ju fått Rockklassiker istället.

Har lyssnat på dom i typ en vecka nu. Börjar kännas som låtarna redan repeatas sad
Men det kanske bara är jag...

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
11 januari 2009
corall skrev:
snälla gör världen en tjänst. lyssna inte på rix fm. de spelar samma låt efter en halvtimme

Snälla gör världen en tjänst, spräng Mix Megapols studio. Mer Rix Fm åt folket smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

90 Inlägg
11 januari 2009
Ni kan spränga både Rix Och Mix och allt va fan dom nu kallar sig , ROCK KLASSIKER Är det som gäller.

90 Inlägg
11 januari 2009
Mr_EmCom skrev:
Turbo_danne2 skrev:

Har lyssnat på dom i typ en vecka nu. Börjar kännas som låtarna redan repeatas sad

Hmm , om du lyssnade på rix fm innan kan du ju inte påstå att dom inte körde samma musik , dom gångerna jag tvingats lyssna på RIX har du ju vart samma låt 3 gånger i timmen , störande..

Med.lem
3 759 Inlägg
11 januari 2009
Turbo_danne2 skrev:
Mr_EmCom skrev:
Turbo_danne2 skrev:

Hmm , om du lyssnade på rix fm innan kan du ju inte påstå att dom inte körde samma musik , dom gångerna jag tvingats lyssna på RIX har du ju vart samma låt 3 gånger i timmen , störande..

Ja asså det går ju inte äns att gämföra..
Tänkte mer på att under den här veckan jag lyssnat lite till och från så har jag hört self esteam med offspring 3 eller 4 gånger..

Har inte hört nån Distubed än, vilket jag saknat.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

90 Inlägg
11 januari 2009
Går det inte att jämnföra?

Offspring hör jag max 1-2 gånger per dag och då lyssnar jag hela dagen på jobbet och även i bilen på kvällen.

Rix FM kör ju "katie perry" eller vad fan hon heter 3-4 gånger i timmen , sen byts det ut mot nån annan som blir "populär".

"Distubed" har jag aldrig hört och spelas säkert inte på rockklassiker , dom kör som sagt mest känd klassisk rock...

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
11 januari 2009
Mr_EmCom skrev:
Turbo_danne2 skrev:

Kan hålla med lite grann, sen är det något som reapetas så är det reklamen, dom verkar bara ha typ 4 reklamer som går om och om igen tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

Dieselgypsy
538 Inlägg
11 januari 2009
Tja.. För mig är det P3 som gäller. VÅGA VÄGRA RIX! (Förutom mitt i natten, när dom är dom enda som spelar bra musik som inte är vald av AGDA 83 som väntar på morgontidningen som man får höra på P3 och P4).

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

1 067 Inlägg
11 januari 2009
Samenytt på P1 knäcker både Rix FM och Mix Megapol..

big_smile

huh?
10 427 Inlägg
11 januari 2009
Själv har jag kört P3 på morgonen sett en år ungefär, innan det var det Mix Megapol
i en tio år iaf tongue Sköna med P3 är ju att man slipper störig reklam, men sen känner
man ju aldrig igen låtarna dom spelar.. kanske är en bra sak iofs. tongue

Sök