3393
Sök

Inför: Westcoast Motor Show 10-12 Juli 2009 Arena Vänersborg

120 Inlägg
20 januari 2009
Kan hända att man kommer....

Team Westcoast Motorsport
124 Inlägg
20 januari 2009
Trådstartare
MrK - jajjemen smile Har inte hunnit svara er alla som visat intresse. Men alla ska få ett bekräftelsemail.

Nu ligger i alla fall hemsidan uppe smile Titta gärna in.

Phenomen - har inte sett dig bland anmälningarna. Skicka gärna iväg ett mail. smile

1 059 Inlägg
22 januari 2009
fan om det krockar med gatebil på våler då. Då kan ja inte jag o ralph komma ju.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

124 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Ne jag vet Kaj, synd det. Därför jag gick ut tidigt med datumet, redan i somras, o försökt meddela de flesta arrangörer o utställare att detta event blir det datumet, då inga andra events var bokade denna helg. SCF och bilsport osv har inte planerat in något den helgen, tyvärr gjorde inte gatebil samma.

Hade ju sett fram emot att ha din bil på mässan ju Kaj. Du får övertala gatebil att ändra. Jag har visserligen inte märkt några indikationer på att gatebil konkurrerar för jag har fått in väldigt mycket anmälningar.

Säg till om du ångrar dig Kaj wink Det finns en plats färdig för dig!

Mekaniker
181 Inlägg
25 januari 2009
nu snackar vi ! big_smile  jag kommer,med ett gäng tongue

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

2 230 Inlägg
25 januari 2009
låter intresat det dära:) har man semester då så kommer man nog säkerligen:D är ju inte såå långt dit wink

så kan det vara då det inte blev som det skulle

124 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
Rojpen skrev:
låter intresat det dära:) har man semester då så kommer man nog säkerligen:D är ju inte såå långt dit wink

industrisemestern brukar ju börja då i alla fall. smile tror den börjar då även iår.
Det kommer bli mycket kul happenings även på kvällarna, mer info kommer på hemsidan allt eftersom, och hotellet ligger bara ett stenkast ifrån mässan, som för övrigt är helt nyrenoverat.

Välkomna smile

407 Inlägg
26 januari 2009
då är det VIP priser på hotellet för utsällere hahah

2 230 Inlägg
26 januari 2009
btw? har inte med detta att göra.. men är inte elmia typ i närheten i datum väg alltså? kan man ju dra båda på en smäll wink

22 Inlägg
26 januari 2009
elmia är under påskhelgen, 10 - 13 april..

5 089 Inlägg
26 januari 2009
Rojpen skrev:
btw? har inte med detta att göra.. men är inte elmia typ i närheten i datum väg alltså? kan man ju dra båda på en smäll wink

bara tre månader imellan typ ;P
Senast redigerat av FLindgren (26 januari 2009)

\Lindgren

2 230 Inlägg
26 januari 2009
FLindgren skrev:
Rojpen skrev:

hehe a såg det.. dumt det aja får åka 2 gånger:P

124 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Rojpen skrev:
FLindgren skrev:
Rojpen skrev:

hehe a såg det.. dumt det aja får åka 2 gånger:P

ja det får du nog göra då smile Kommer bli riktigt trevligt, Stanna gärna kvar på någon av kvällarna.
Öltält och uppträdanden mitt i sommarvärmen vid vänerns kust smile underbart.

5 089 Inlägg
27 januari 2009
Jag hoppas att någon stor asfaltsplan kan avspärras och komma till nytta till ev. rökmaskiner;)

\Lindgren

288 Inlägg
28 januari 2009
FLindgren skrev:
Jag hoppas att någon stor asfaltsplan kan avspärras och komma till nytta till ev. rökmaskiner;)

Trodde du skulle sluta röka! wink

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se

5 089 Inlägg
29 januari 2009
Bratten skrev:
FLindgren skrev:

Trodde du skulle sluta röka! wink

Försöker, men det finns inga bra behandlinghem för mig hmm

\Lindgren

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 januari 2009
Var uppe i Vänersborg iförrgår, och är detta de nybygget de håller på med precis intill VBG?

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

2 924 Inlägg
30 januari 2009
Edil_ skrev:
Var uppe i Vänersborg iförrgår, och är detta de nybygget de håller på med precis intill VBG?

Jepp, stämmer bra eller precis intill VBG är det inte men väldigt nära...

~ Life is short, have FUN! ~

124 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
intill vbg? det är väl I vbg? tongue Det skulle jag väl säga tror jag. fem-tio minuters promenad från torget smile

1 004 Inlägg
1 februari 2009
todie skrev:
intill vbg? det är väl I vbg? tongue Det skulle jag väl säga tror jag. fem-tio minuters promenad från torget smile

finns ju en stor släpvagnskopplings tillverkare....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

Sök