3084
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

6 558 Inlägg
6 januari 2011
#3221
aaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjj haru jobbat på egen hand ida  tongue   fuck  va de e varmt limmet bara bränner till å så dra man bort de + skinnet  sad   kommer bli hyffsat hög å plasta dom coverserna du  big_smile wink

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

STHLM(S)LOW
420 Inlägg
6 januari 2011
#3222
börjar likna något mer och mer jag väntar med spänning efter nästa uppdate:D


2 103 Inlägg
6 januari 2011
Trådstartare
#3223
racer-putte skrev:
aaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjj haru jobbat på egen hand ida  tongue   fuck  va de e varmt limmet bara bränner till å så dra man bort de + skinnet  sad   kommer bli hyffsat hög å plasta dom coverserna du  big_smile wink
jo de e ett satans lim men bra shit...e man klantig så får man lida hmm men lite ska det kännas när man bygger bil tongue
ja det lär bli några liter poly & fiber sen ska konsolen plastas med väv så blir lite där med smile
Men kommer använda mask när det görs.

6 558 Inlägg
6 januari 2011
#3224
PAIN skrev:
racer-putte skrev:
aaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjj haru jobbat på egen hand ida  tongue   fuck  va de e varmt limmet bara bränner till å så dra man bort de + skinnet  sad   kommer bli hyffsat hög å plasta dom coverserna du  big_smile wink
jo de e ett satans lim men bra shit...e man klantig så får man lida hmm men lite ska det kännas när man bygger bil tongue
ja det lär bli några liter poly & fiber sen ska konsolen plastas med väv så blir lite där med smile
Men kommer använda mask när det görs.
GÖTT ME MASK  big_smile  ska fan skaffa en ja å ... man blir jue mer pling i huvet än vanligt när man plastar tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

2 103 Inlägg
6 januari 2011
Trådstartare
#3225
tooffen skrev:
börjar likna något mer och mer jag väntar med spänning efter nästa uppdate:D
ja å när den kommer får vi se tongue

2 103 Inlägg
6 januari 2011
Trådstartare
#3226
racer-putte skrev:
PAIN skrev:
racer-putte skrev:
aaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjj haru jobbat på egen hand ida  tongue   fuck  va de e varmt limmet bara bränner till å så dra man bort de + skinnet  sad   kommer bli hyffsat hög å plasta dom coverserna du  big_smile wink
jo de e ett satans lim men bra shit...e man klantig så får man lida hmm men lite ska det kännas när man bygger bil tongue
ja det lär bli några liter poly & fiber sen ska konsolen plastas med väv så blir lite där med smile
Men kommer använda mask när det görs.
GÖTT ME MASK  big_smile  ska fan skaffa en ja å ... man blir jue mer pling i huvet än vanligt när man plastar tongue
haha ja å inte så liiite PLING heller lol men med tiden långt efter så kan det gå illa för kroppen om man slarvar så mask e ett måste tycker jag  smile en billig framtida hälso grej

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 januari 2011
#3227
fan vad snyggt det blir med döskallarna asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

17 Inlägg
7 januari 2011
#3228
Helt underbart å se:) önskar bara att man hade pengar å kunskap till att bygga något sådant=)

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3229
ironhead skrev:
fan vad snyggt det blir med döskallarna asså
big_smile big_smile tongue

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3230
Erixon91 skrev:
Helt underbart å se:) önskar bara att man hade pengar å kunskap till att bygga något sådant=)
tack tack smile
bara planera ditt bygge om du vill göra ett , sen samlar du på dig under en längre tid med matriel så känns det inte som det kostat så mycket när du väl börjar bygga smile Jag samalade påå mig under 1 års tid , visst har jag sponsring också men hade det inte på mitt första bygge så allt går...handlar bara om bra planering smile
Kunskap kan man alltid skaffa sig på olika håll på internet mm smile
//mvh

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3231
M_Broberg skrev:
Det är synd att du inte heter Pär.
haha ..men jag brukar vara lika tunnhårig som skaller per för det mesta ...har inte hunnit raka skallen bara lol

Osponsrad
1 631 Inlägg
7 januari 2011
#3232
PAIN skrev:
Erixon91 skrev:
Helt underbart å se:) önskar bara att man hade pengar å kunskap till att bygga något sådant=)
tack tack smile
bara planera ditt bygge om du vill göra ett , sen samlar du på dig under en längre tid med matriel så känns det inte som det kostat så mycket när du väl börjar bygga smile Jag samalade påå mig under 1 års tid , visst har jag sponsring också men hade det inte på mitt första bygge så allt går...handlar bara om bra planering smile
Kunskap kan man alltid skaffa sig på olika håll på internet mm smile
//mvh
Det handlar om att långtidsprioritera.

Back to topic : Jääla skit vad snyggt det blir,massa massa pill med bonon, men hur blir det där vid handbromsen? Kommer man hela vägen ner med kryckan, tycke det såg tajt ut.
MVH

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

1 410 Inlägg
7 januari 2011
#3233
det blir bara snyggare o snyggare smile

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
7 januari 2011
#3234
Oj jädrans helvete vad häftigt detta bygget blir smile

döskallarna och drakarna lär nog bli riktigt häftigt smile

Lycka till i fortsättningen

BunnA

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3235
BudgetDunkaren skrev:
PAIN skrev:
Erixon91 skrev:
Helt underbart å se:) önskar bara att man hade pengar å kunskap till att bygga något sådant=)
tack tack smile
bara planera ditt bygge om du vill göra ett , sen samlar du på dig under en längre tid med matriel så känns det inte som det kostat så mycket när du väl börjar bygga smile Jag samalade påå mig under 1 års tid , visst har jag sponsring också men hade det inte på mitt första bygge så allt går...handlar bara om bra planering smile
Kunskap kan man alltid skaffa sig på olika håll på internet mm smile
//mvh
Det handlar om att långtidsprioritera.

Back to topic : Jääla skit vad snyggt det blir,massa massa pill med bonon, men hur blir det där vid handbromsen? Kommer man hela vägen ner med kryckan, tycke det såg tajt ut.
MVH
tack smile
Provade såklart flera gången med kryckan å handen så det gick mer än fritt..så inga probs wink

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3236
volvo_pure_power skrev:
det blir bara snyggare o snyggare smile
big_smilebig_smile

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3237
BunnA skrev:
Oj jädrans helvete vad häftigt detta bygget blir smile

döskallarna och drakarna lär nog bli riktigt häftigt smile

Lycka till i fortsättningen

BunnA
Tackar smile trevligt å höra big_smile

2 103 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
#3238
2 ap stora lådor står i vardagsrummet nu ...kan det vara 4 st race stolar tongue
ska se om jag hinner slänga upp en liten bild påt sen wink

2 103 Inlägg
8 januari 2011
Trådstartare
#3239
Liten mini update
Så några bilder på det som kom hem idag smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/33879/1037686_xpfk55.jpg

Tanken varför dessa  4 stolar:
- svart passar in med grottan å färgerna på högtalarnas koner samt slutstegen mm.
- Dom vita sömmarna har formen som magfjäll från en drake smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/33879/1037687_d1lg6c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/33879/1037688_ba9kz8.jpg

mer imorrn..då blir det garaget efter jag varit på MDS Hägersten å hämtat upp lite saker smile
Senast redigerat av PAIN (8 januari 2011)

1 410 Inlägg
8 januari 2011
#3240
snygga stolar. smile


Sök