3475
Sök

Ska anordna fest för garagetmedlämmar. Intresse??

8 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Hej DRcrasy här!

Vi är dom tre vännerna och Kim från Kinnared och vi ska eventuellt hyra en hel pub en helkväll som endast garaget medlämmar får komma in på.
Då det är grymt dyrt med att hyra en hel pub och liveband och parkeringar skickar vi nu ut en intresseanmälan till alla er så vi vet att det går plus minus noll.
Om det blir pengar över i potten så kommer vi lägga varje krona på ligitima race någonstans i Halland.
Om det är tillräckligt stort intresse ska vi försöke deala med dom lokala hotellen så alla har möjliget att stanna över natten.
Följ denna tråden och skicka pm till mig eller mina FAVORIT BILAR om ni är intresserade.
Kommer bara bli tillträde för garaget folk och deras anhöriga. Bara BIL FOLK:D
Övriga ideer är mer än välkommna.
//DR CRASY

8 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Puben hyr vi mest troligt i Halmstad.
Där kommer eventuellt finnas möjliget att spela paintboll och köra bil på våra gator mm...
//DR CRASY

2 014 Inlägg
17 januari 2009
Ett preliminärt datum vore nog intressant för många att få veta. Då du hänvisar till att köra bil på era gator (förhoppningsvis innan festandet tar sin början) antar jag att det är någon gång runt sommartid som åsyftas?

Dessutom passar tråden bättre i Off Topic eftersom den är mer GOrg- än bilrelaterad.

Tråd flyttad:

Allmänt -> Off Topic

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 januari 2009
Låter inte helt ointressant...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

71 Inlägg
17 januari 2009
Låter helt ointressant...

En signatur är en liten text som inkluderas i slutet på dina inlägg i forumet.

8 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Hade tänkt oss i slutet av juni ungefär. Det får ju inte krocka med några event heller.
Givetvis ska vi köra och spela paintboll innan vi börjar festa.
Där vi ska köra kommer vi förhoppningsvis att ha tillgång till tvätt och däckmasin i närheten.
Så länge det finns ett hyfsat stort intresse går det mesta att ordna då företagarna i Halmstad vanligtvis brukar vara ganska generösa:D
//DR CRASY
Senast redigerat av drcrasy (17 januari 2009)

627 Inlägg
17 januari 2009
drcrasy skrev:
Hade tänkt oss i slutet av juni ungefär. Det får ju inte krocka med några event heller.
Givetvis ska vi köra och spela paintboll innan vi börjar festa.
Där vi ska köra kommer vi förhoppningsvis att ha tillgång till tvätt och däckmasin i närheten.
Så länge det finns ett hyfsat stort intresse går det mesta att ordna då företagarna i Halmstad vanligtvis brukar vara ganska generösa:D
//DR CRASY

Låter itne så dumt! Vart isåfall?

We Ride Togheter, We Die Togheter!

8 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Kommer eventuellt bli i Halmstad. Vet inte vilken pub det blir för jag har inte börjat kolla runt ännu. Men jag hopps på ett ställe som heter b&b. Finns två scener och ett gäng biljardbord och några bowlingbanor samt en stor parkering på taket:D
Och om det finns intresse för att köra på dagen så kommer vi vara ungefär en mil utanför Halmstad på en fin raka.
Och på vägen in till stan finns en tvätt som vi ska försöka få på våran sida. Om intresset är tillräckligt stort.
Ju större intresse ju mera skoj och möjligheter blir det.
Jag är ju ensam om att dra igång detta så vill gärna veta att jag får in pengarna igen bara då jag får lägga ut ur egen ficka:(
Och då jag har egen paintboll utrustning för 16-26 pers så kommer det finnas tillgängligt också för dom som kan tänka sig att köra ca tre mil för att få spela.
//DR CRASY

627 Inlägg
17 januari 2009
drcrasy skrev:
Kommer eventuellt bli i Halmstad. Vet inte vilken pub det blir för jag har inte börjat kolla runt ännu. Men jag hopps på ett ställe som heter b&b. Finns två scener och ett gäng biljardbord och några bowlingbanor samt en stor parkering på taket:D
Och om det finns intresse för att köra på dagen så kommer vi vara ungefär en mil utanför Halmstad på en fin raka.
Och på vägen in till stan finns en tvätt som vi ska försöka få på våran sida. Om intresset är tillräckligt stort.
Ju större intresse ju mera skoj och möjligheter blir det.
Jag är ju ensam om att dra igång detta så vill gärna veta att jag får in pengarna igen bara då jag får lägga ut ur egen ficka:(
Och då jag har egen paintboll utrustning för 16-26 pers så kommer det finnas tillgängligt också för dom som kan tänka sig att köra ca tre mil för att få spela.
//DR CRASY

Det låter inte helt fel som sagt.. kan tänka mig att haka på! big_smile

We Ride Togheter, We Die Togheter!

8 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
Bra:D
Hoppas bara det finns flera som är intresserade.
Kan ju inte betala hur mycket som helst i dessa tider för att massa andra ska ha skoj och jag går i konkurs:P
//DR CRASY

12 086 Inlägg
18 januari 2009
Finland skrev:

lol

Jag får instämma, varför är alla sånn här grejor så långt bort från Motala?
Fixa nått i lkpg lr nkpg o jag kommer på dirr!

8 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
Det kan ju bero på att jag bor några mil från Halmstad.
Men blir detta lyckat här på min hemmaplan är kan jag mycket väl kunna tänka mig att försöka fixa något på andra ställen i Sverige.
Men då jag känner till Halmstad och det är smidigare för mig att anordna här i mitt närområde så får det bli här första gången nu.
//DR CRASY

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
VW Ägare
1 011 Inlägg
18 januari 2009
Kan anmäla mig som intresserad.

Henrik Eberlund

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
18 januari 2009
drcrasy anstränger sig för att organiserar någonting i Halmtad och det är klart att några tycker att det är omöjligt på grund av lång resa dit.
Han ha kommit på en bra idé som inget kom på innan eller?
Det är förståndigt att nära 10.000 medlemar inte kan träffa  samma dag i Halmstad men vem säger att det inte går att göra det i olika störe städer samma dag eller annan dag?
Det är en bra idé tycker jag
Att träffa på en pub blir svårt isf det måste vara en superpub med gott om plats men det kan gå smile
Det är gott om tid till att komma med olika förslag.  MVH.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

140 Inlägg
18 januari 2009
Tackar Alain:D
Det stället som jag har kollat på får plats med några hundra gäster.
Givetvis kan inte alla på garaget träffas samtidigt men många i närområdet kan ju iallafall.
Om skom jag skriv i tidigare inlägg så finns intresse från min sida även att anordna något liknande i andra städer runt om i hela landet.
Så länge det kan anordnas utan att jag går helt i konkurs:P
DR CRASY

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
18 januari 2009
JapMax skrev:
Finland skrev:

lol

Jag får instämma, varför är alla sånn här grejor så långt bort från Motala?
Fixa nått i lkpg lr nkpg o jag kommer på dirr!

du får väll ta o fixa något i motala då!

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Allmänt envis
12 512 Inlägg
18 januari 2009
m3lunde skrev:
Tackar Alain:D
Det stället som jag har kollat på får plats med några hundra gäster.
Givetvis kan inte alla på garaget träffas samtidigt men många i närområdet kan ju iallafall.
Om skom jag skriv i tidigare inlägg så finns intresse från min sida även att anordna något liknande i andra städer runt om i hela landet.
Så länge det kan anordnas utan att jag går helt i konkurs:P
DR CRASY

Bytt identitet helt plötsligt? tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

906 Inlägg
18 januari 2009
Lät ju lite smålockande=)

=)

8 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
Min kompis var inloggad på min dator så det blev lite fel innan:P
//DR CRASY

Sök