drcrasy anstränger sig för att organiserar någonting i Halmtad och det är klart att några tycker att det är omöjligt på grund av lång resa dit. Han ha kommit på en bra idé som inget kom på innan eller? Det är förståndigt att nära 10.000 medlemar inte kan träffa samma dag i Halmstad men vem säger att det inte går att göra det i olika störe städer samma dag eller annan dag? Det är en bra idé tycker jag Att träffa på en pub blir svårt isf det måste vara en superpub med gott om plats men det kan gå Det är gott om tid till att komma med olika förslag. MVH.
Det går även att göra som den kamratföreningen jag är med i. Vi brukar ha ett s:k "barhäng" hos varandra och har en "turordning" hos alla medlemmar som är fast och bestäms på varje årsmöte. Och det är en sorts knytkalas, dvs aktuell värd håller med "bas service" lite grönsaker,bröd,vatten smått och gott som man själv bestämmer hur mycket av osv,osv, sedan så får dom som vill ta med sig utöver det typ sponken och dylikt. Sedan så kan dom som vill och kan, bara dyka upp hos den som är aktuell den helgen..
Jag får instämma, varför är alla sånn här grejor så långt bort från Motala? Fixa nått i lkpg lr nkpg o jag kommer på dirr!
du får väll ta o fixa något i motala då!
En stor fest är på gång. Därimot inte i motala utan i Vadstena folkets park! Hela Skänningeträffen kommer i år flyttas dit pga olika anledningar. Efter träffen kommer festen dra igång.. Gratis inträde. datumet 23 Maj Mer info kommer!