3269
Sök

stulen mazda 3 mps i alingsås området ,den är röd och har reg nr RRL861 och har en litem repa på bakspoilern

4 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
blev tagen runt kvart i 4 tiden idag 22/1-09 senast jag såg den var kl halv fyra på jobbet. om ni ser denna bil kontakta mig och polisen .

mvh jonas  mob nr 0763375548

den verkar ha setts till i örebro med en stor repa på vänster sida. ha ögonen öppna!!!
Senast redigerat av hellcar (25 januari 2009)

466 Inlägg
22 januari 2009
skriv gärna in nått tele nummer man kan nå dig på

Christer *Dieselkungen*

145 Inlägg
22 januari 2009
Satan vad tråkigt..  får hålla utkick efter den...

2 638 Inlägg
22 januari 2009
Ghost Rider skrev:
skriv gärna in nått tele nummer man kan nå dig på

Precis, snabbaste sättet att få tag i nån är ju att ringa.

Håller utkik efter den, tråkigt det som hänt.

Elektiker ;)
403 Inlägg
22 januari 2009
Usch och fy ... ska hålla koll efter den !!

Flickspanare
728 Inlägg
23 januari 2009
Hans mobiltelefonnummer är 0763375548.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Flickspanare
728 Inlägg
25 januari 2009
Bilen har tydligen synts i Örebro nu på förmiddagen. Det skulle tydligen vara en stor, märkbar repa på ena sido bakdörren.
Så folk i Örebro, håll utkik efter denna Mazdan.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Fri fart för ett fritt folk!
14 107 Inlägg
25 januari 2009
jag kommer hålla koll

Kör fort så hinner inget hända...

Elektiker ;)
403 Inlägg
29 januari 2009
Något nytt ??

665 Inlägg
30 januari 2009
har du hittat bil ??

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

4 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
nepp! inga spår alls polisen säger inget,men jag tror nog dom har nått på spåret efter som det hade varit fler stölder runt om kring samma vecka. det är bara att vänta och se och hoppas på att dom hittar bilen och framför allt dom som tog den.

Soubee
31 januari 2009
Hoppas du får tillbaka bilen i inte allt förstört skick...

4 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
jag har hittat min bil eller rättare sagt polisen , det enda som är trasigt är båda dimljusen,repa i fronten,två repor i bakspoilern det var yttre skador . inne var allt av värde borta även skithuspapper och bajspåsar plus att dom jävlarana har hällt kylarvätska i hela bilen. men jag är glad ändå. vad jag såg på trip mätaren så har dom bara kört 1 mil med bilen , men jag är säker på att det är nån som jag känner eller har träffat. alingsås och vårgårda är inte så stort om man säger så. 

jag tackar för er som har hållt era ögon öppna och som har stöttat mig. ha det fint ..

122 Inlägg
1 februari 2009
smile hur kunde de ha haft så fel med örebro! Har iofs en röd som går i örebro med!

What you doing?

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
1 februari 2009
Och frågar är hur f*n dem kan sno en bil som är så "ny"? =/

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

Sanizz
1 februari 2009
kwansa skrev:
Och frågar är hur f*n dem kan sno en bil som är så "ny"? =/

´

3 sätt;

1, snor nyckeln.
2. Man kopierar koden med hjälp av ett speciellt instrument. Tillverkar egen nyckel.
3. Man kommer dit med ett specialgjort instrument som fungerar som ett "handtag" och omprogrammerar med egna koder.

Prosess, några minuter

665 Inlägg
1 februari 2009
hellcar skrev:
jag har hittat min bil eller rättare sagt polisen , det enda som är trasigt är båda dimljusen,repa i fronten,två repor i bakspoilern det var yttre skador . inne var allt av värde borta även skithuspapper och bajspåsar plus att dom jävlarana har hällt kylarvätska i hela bilen. men jag är glad ändå. vad jag såg på trip mätaren så har dom bara kört 1 mil med bilen , men jag är säker på att det är nån som jag känner eller har träffat. alingsås och vårgårda är inte så stort om man säger så. 

jag tackar för er som har hållt era ögon öppna och som har stöttat mig. ha det fint ..

grattis iaf att du har hittat bilen

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

Elektiker ;)
403 Inlägg
1 februari 2009
Åå va härligt .. skönt för dig smile Hoppas bara att du får iordning på bilen nu smile

Mvh

Soubee
1 februari 2009
hellcar skrev:

Verkar vara lite problem med sånt här i Alingsås på senare tid, i november fick vicsi här på garaget inbrott i sitt garage som han delar med några. De snodde bland annat hans porsche fälgar.
Den som gjorde det är också med stor sannolikhet någon som känner någon av dem...

Bra att du fick tillbaka den och att den inte var alltför förstörd iaf...

Sök