Bilen har tydligen synts i Örebro nu på förmiddagen. Det skulle tydligen vara en stor, märkbar repa på ena sido bakdörren. Så folk i Örebro, håll utkik efter denna Mazdan.
nepp! inga spår alls polisen säger inget,men jag tror nog dom har nått på spåret efter som det hade varit fler stölder runt om kring samma vecka. det är bara att vänta och se och hoppas på att dom hittar bilen och framför allt dom som tog den.
jag har hittat min bil eller rättare sagt polisen , det enda som är trasigt är båda dimljusen,repa i fronten,två repor i bakspoilern det var yttre skador . inne var allt av värde borta även skithuspapper och bajspåsar plus att dom jävlarana har hällt kylarvätska i hela bilen. men jag är glad ändå. vad jag såg på trip mätaren så har dom bara kört 1 mil med bilen , men jag är säker på att det är nån som jag känner eller har träffat. alingsås och vårgårda är inte så stort om man säger så.
jag tackar för er som har hållt era ögon öppna och som har stöttat mig. ha det fint ..
Och frågar är hur f*n dem kan sno en bil som är så "ny"? =/
´
3 sätt;
1, snor nyckeln. 2. Man kopierar koden med hjälp av ett speciellt instrument. Tillverkar egen nyckel. 3. Man kommer dit med ett specialgjort instrument som fungerar som ett "handtag" och omprogrammerar med egna koder.
jag har hittat min bil eller rättare sagt polisen , det enda som är trasigt är båda dimljusen,repa i fronten,två repor i bakspoilern det var yttre skador . inne var allt av värde borta även skithuspapper och bajspåsar plus att dom jävlarana har hällt kylarvätska i hela bilen. men jag är glad ändå. vad jag såg på trip mätaren så har dom bara kört 1 mil med bilen , men jag är säker på att det är nån som jag känner eller har träffat. alingsås och vårgårda är inte så stort om man säger så.
jag tackar för er som har hållt era ögon öppna och som har stöttat mig. ha det fint ..
grattis iaf att du har hittat bilen
Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
Verkar vara lite problem med sånt här i Alingsås på senare tid, i november fick vicsi här på garaget inbrott i sitt garage som han delar med några. De snodde bland annat hans porsche fälgar. Den som gjorde det är också med stor sannolikhet någon som känner någon av dem...
Bra att du fick tillbaka den och att den inte var alltför förstörd iaf...