2274
Sök

Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

180 Inlägg
28 mars 2009
JPalm skrev:
Tveksamt att jag dyker upp :S Har nog inte råd att komma ner nått! Lite drygt nnu när man gått å sett framemot de hur länge som helst ...!

Usch vad tråkigt sånt är!
Men man får se det positiva och se fram emot en lyckad bilsommar!

/Evert

Evert | Martin

4 670 Inlägg
28 mars 2009
Tyvärr grabbar så lär nog inte min s13 rulla ner emot elmia pga spricka i toppen!

Har ifs allt hemma men hinner nog inte lämna in nya toppen och byta den innan elmia tyvärr!

Så en annan får nog sikta på rudskogen med bilen istället!

1 503 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
mickius skrev:
Tyvärr grabbar så lär nog inte min s13 rulla ner emot elmia pga spricka i toppen!

Har ifs allt hemma men hinner nog inte lämna in nya toppen och byta den innan elmia tyvärr!

Fan va tråkigt sad

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

4 670 Inlägg
28 mars 2009
Oboy6 skrev:
mickius skrev:

Fan va tråkigt sad

jo men får se får hem alla packningar som ja måste ha i veckan som kommer så ska se om man inte kan få den o rulla nästa helg sen o se om man kan besikta den. men har inte för höga hoppningar om att allt kommer funka.

men ska göra ett litet försök iaf!

338 Inlägg
28 mars 2009
Evert skrev:
JPalm skrev:
Tveksamt att jag dyker upp :S Har nog inte råd att komma ner nått! Lite drygt nnu när man gått å sett framemot de hur länge som helst ...!

Usch vad tråkigt sånt är!
Men man får se det positiva och se fram emot en lyckad bilsommar!

/Evert

Jo men precis! Var aldrig dit ifjol häller på grund av värnplikt så var riktigt sugen iår speciellt med denna karavan som nu verkar bli hur stor som helst men men. Life sucks ! Bara lära sig leva med motgångarna tongue Hoppas ni får trevligt iaf och fixa MYCKE bilder så man får ta del av de lite grann iaf big_smile

Nissan 200sx S13

2 Inlägg
29 mars 2009
Jag är med bara jag hinner få min bil klar, väntar lite delar som måste skickas från Australien:(
Nissan Skyline R32 GTR

338 Inlägg
29 mars 2009
Kanske kan hänga på endå! möjligheten finns. fått några spekulanter på lite bilköp så får se hur de blir big_smile

Nissan 200sx S13

4 670 Inlägg
29 mars 2009
JPalm skrev:
Kanske kan hänga på endå! möjligheten finns. fått några spekulanter på lite bilköp så får se hur de blir big_smile

de tycker ja du ska göra smile

En annan kommer stressmeka som ett as kommande helg för o hinna bli klar med bilen för o fara ner till elmia. måste även hinna besikta den veckan efter om bilen ska kunnas köras ner.

Men kommer ge det ett sista försök för o hinna!

Volvo frälst
51 Inlägg
30 mars 2009
Kroon- Volvo S70

Volvo S60R Awd Flashgreen

338 Inlägg
30 mars 2009
mickius skrev:
JPalm skrev:

de tycker ja du ska göra smile

En annan kommer stressmeka som ett as kommande helg för o hinna bli klar med bilen för o fara ner till elmia. måste även hinna besikta den veckan efter om bilen ska kunnas köras ner.

Men kommer ge det ett sista försök för o hinna!

Stressmeka är alltid kul tongue

Nissan 200sx S13

41 Inlägg
30 mars 2009
Nu börjar det närma sej Elmia tills slut, Jippy

Har bara ett par saker kvar tills bilen är färdig.
Lackering av front o bagagelucka, balansera 17"arna målar bromsoken o byta fjäderbenslagringar.
Det är dumt att stressa för då kan något bli fel...

Längtar!!!!

296 Inlägg
31 mars 2009
jag måste också stress meka körde sönder fördelningslådan på premiär turen:S

32 Inlägg
31 mars 2009
Fast-lane kommer 0930 vid CG på lördag morgonen i en 93 aero -02

674 Inlägg
31 mars 2009
Har inte läst hela tråden... jag är Anmäld.   Undrar om det är tänkt som en blandad samling, eller parkerar folk efter ort??   Typ egen ort skylt     "Norrköping här?? "    osv..   big_smile

With great freedom comes great responsebility

338 Inlägg
1 april 2009
Jag får nog avanmäla mig är jag rädd! Ser riktigt mörkt ut nu :S

Nissan 200sx S13

455 Inlägg
1 april 2009
"JUST NU: 221 bilar MINST!"

Dra mig baklänges de var som fan  Inte dåligt me anmälda här inte får la bara hoppas dom flesta kommer . Ska bli spännande å se alla bilarna

799 Inlägg
1 april 2009
Funderar på att ta Caddyn istället jag!!

Ska bara ha med mig 1 person i alla fall så det borde gå!! Tält blir helgens bostad smile Funderar på att smälla upp tältet på flaket big_smile Hoppas vädergudarna är med oss bara!

Haha.. Jävla nära nu!! LÄNGTAR!!

1 072 Inlägg
1 april 2009
221 bilar, då kommer man aldrig in på mässan. Och parkering är väll bara att glömma haha

1 503 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
(Ramrod) Har inte läst hela tråden... jag är Anmäld.   Undrar om det är tänkt som en blandad samling, eller parkerar folk efter ort??   Typ egen ort skylt     "Norrköping här?? "    osv..

Det kommer bli en blandad samling. Vi kommer leda upp bilarna på led.

(JPalm ) Jag får nog avanmäla mig är jag rädd! Ser riktigt mörkt ut nu :S

Tråkigt att höra sad

(Skapligt) Funderar på att ta Caddyn istället jag!!

Ska bara ha med mig 1 person i alla fall så det borde gå!! Tält blir helgens bostad  Funderar på att smälla upp tältet på flaket  Hoppas vädergudarna är med oss bara!

Haha.. Jävla nära nu!! LÄNGTAR!!

Måste till Norrlänningar för detta big_smile

(sik) 221 bilar, då kommer man aldrig in på mässan. Och parkering är väll bara att glömma haha

Japp, parkeringen är fortfarande ett mysterium..Dennis visste något fält, men jag är inte säker på att det "duger" åt alla..Kommer update om detta snart!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

799 Inlägg
1 april 2009
Ah nu äre klart.. Det blir Caddy ner! Så ändra det i listan.

Stereo är fixad... (Självklart högtalare på flaket)

Tält är fixat också. Blev ett regnsäkert!

Nu längtar jag ännu mer!!

Sök