2753
Sök

Angående: Karavan från "Mjölby" till Elmia!! (11/4-Påskafton)

Ingen städare!!!
7 Inlägg
1 april 2009
fick hem tempgivare, bromsar, rattnav, och lite annat skrot i dag så nu blir det åka av snart=) det här blev maffigare än jag trodde=) Hoappas bara alla kommer. Jag har en polare som kommer ner i en moddad S40 T4. Så iaf 222pers nu=)

338 Inlägg
1 april 2009
Ska kika lite på om man kanske åker ner endå, sjukt sugen men säger till isåfall så håll mig oanmäld tills vidare iaf.

Nissan 200sx S13

1 503 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
JPalm skrev:
Ska kika lite på om man kanske åker ner endå, sjukt sugen men säger till isåfall så håll mig oanmäld tills vidare iaf.

Ok, men du får stå kvar på listan i vilket fall smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

64 Inlägg
1 april 2009
kommer om inget annat kommer ivägen.
Volvo S60 R AWD

MVH: Per   (S60RAWD) på garaget
Senast redigerat av S60RAWD (1 april 2009)

61 Inlägg
2 april 2009
Det kommer bli förjävla tufft hela paketet! allt verkar bra. bara det är bra väder.

43 Inlägg
2 april 2009
Nissan skyline

Tobias eriksson Mjölby

mvh
T-Eriksson

338 Inlägg
2 april 2009
Oboy6 skrev:
JPalm skrev:

Ok, men du får stå kvar på listan i vilket fall smile

Okej tongue De är ju fortfarande två veckor kvar och vad som hällst kan ju hända. En sån här grej vill man ju inte missa om man absolut inte ligger på dödsbädden tongue

Nissan 200sx S13

61 Inlägg
2 april 2009
Oboy6 skrev:
(Ramrod) Har inte läst hela tråden... jag är Anmäld.   Undrar om det är tänkt som en blandad samling, eller parkerar folk efter ort??   Typ egen ort skylt     "Norrköping här?? "    osv..

Det kommer bli en blandad samling. Vi kommer leda upp bilarna på led.

(JPalm ) Jag får nog avanmäla mig är jag rädd! Ser riktigt mörkt ut nu :S

Tråkigt att höra sad

(Skapligt) Funderar på att ta Caddyn istället jag!!

Ska bara ha med mig 1 person i alla fall så det borde gå!! Tält blir helgens bostad  Funderar på att smälla upp tältet på flaket  Hoppas vädergudarna är med oss bara!

Haha.. Jävla nära nu!! LÄNGTAR!!

Måste till Norrlänningar för detta big_smile

(sik) 221 bilar, då kommer man aldrig in på mässan. Och parkering är väll bara att glömma haha

Japp, parkeringen är fortfarande ett mysterium..Dennis visste något fält, men jag är inte säker på att det "duger" åt alla..Kommer update om detta snart!

Det ska finnas ett stort gräsfält bakom Racketstadion.Men vi är nog inte ensamma där,om inte vi har egna platser där smile oboy6 kunde fixa platser åt stylade,låga&speciella bilar.Så jag undrar om du kan fixa platser på gräsfätlet då&som är inhägnat med plastband.Mvh Dennis45

Audi 90 quattro "Jakari Dream Team"

1 503 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
Dennis45 skrev:
Oboy6 skrev:
(Ramrod) Har inte läst hela tråden... jag är Anmäld.   Undrar om det är tänkt som en blandad samling, eller parkerar folk efter ort??   Typ egen ort skylt     "Norrköping här?? "    osv..

Det kommer bli en blandad samling. Vi kommer leda upp bilarna på led.

(JPalm ) Jag får nog avanmäla mig är jag rädd! Ser riktigt mörkt ut nu :S

Tråkigt att höra sad

(Skapligt) Funderar på att ta Caddyn istället jag!!

Ska bara ha med mig 1 person i alla fall så det borde gå!! Tält blir helgens bostad  Funderar på att smälla upp tältet på flaket  Hoppas vädergudarna är med oss bara!

Haha.. Jävla nära nu!! LÄNGTAR!!

Måste till Norrlänningar för detta big_smile

(sik) 221 bilar, då kommer man aldrig in på mässan. Och parkering är väll bara att glömma haha

Japp, parkeringen är fortfarande ett mysterium..Dennis visste något fält, men jag är inte säker på att det "duger" åt alla..Kommer update om detta snart!

Det ska finnas ett stort gräsfält bakom Racketstadion.Men vi är nog inte ensamma där,om inte vi har egna platser där smile oboy6 kunde fixa platser åt stylade,låga&speciella bilar.Så jag undrar om du kan fixa platser på gräsfätlet då&som är inhägnat med plastband.Mvh Dennis45

Mjo jag har ju försökt att fixa platser. Tyvärr finns det ingen möjlighet att fixa en plats åt alla bilar och det förstår jag. Vi är ju trots allt 225 bilar MINST för tillfället.. Jag hoppas fortfarande att någon med mkt erfarenhet från Jönköping kommer med ett bra tips snart.

8 Inlägg
2 april 2009
Jag hänger på i karavanen mustang_anders Ford mustang jack roush (gul) Från Örebro

TMR|Team Moisty Racing
454 Inlägg
2 april 2009
Skapligt skrev:
Ingen mer än jag som ska tälta? smile

man sover ju i bilen såklart cool
Senast redigerat av andino (3 april 2009)

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN

157 Inlägg
2 april 2009
kommer bli svårt med parkering för 225 bilar tongue man får åka runt i elmia området och stå på gator o sånt o i värsta fall får ni parkera er på a6 medans ni är på mässan.
mvh jens

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

1 503 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
freeengine skrev:
kommer bli svårt med parkering för 225 bilar tongue man får åka runt i elmia området och stå på gator o sånt o i värsta fall får ni parkera er på a6 medans ni är på mässan.
mvh jens

Hur långt tid tar det att knalla från A6 till mässan?

157 Inlägg
2 april 2009
Oboy6 skrev:
freeengine skrev:
mvh jens

Hur långt tid tar det att knalla från A6 till mässan?

ja du de kan nog ta en 30 min typ. är inte så långt ifrån faktiskt.

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

203 Inlägg
3 april 2009
tjenna. jag vet inte om jag hinner få ordning på nissan PGA brand i motorrummet.
men har en reservbil så jag kommer nog ändå big_smile

ProJekt AudI A4 B5 Gets Low and Loud.
Doing it my Way! Tyskstuk.

1 503 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
Zeth_Filth skrev:
tjenna. jag vet inte om jag hinner få ordning på nissan PGA brand i motorrummet.
men har en reservbil så jag kommer nog ändå big_smile

Tråkigt att höra sad Hoppas du hinner få iordning på bilen och dyker upp ändå.
Senast redigerat av Oboy6 (3 april 2009)

799 Inlägg
3 april 2009
andino skrev:
Skapligt skrev:
Ingen mer än jag som ska tälta? smile

man sover ju i bilen såklart:cool:

Ah klockrent.. Så jävla trångt i en Caddy bara.

Fast vi ska ju iof slå upp tältet på flaket så man kan ju säga att vi sover i bilen också smile

Touch by U
910 Inlägg
4 april 2009
Elmia börjar ju den 10:de nu så hur blir det med karavanen? kommer den gå på lördagen ändå eller blir den på fredagen ist?

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil

Sök