ida har man vaxat o torkat o tvättat o putsat. lite små bilder kommer senare då ja inte har nån kabel tet. o har bytt tutorna o servat bilen.. e så tråkigt att waxa men värt de..
blir nog att sänka mer o fixa spridar knack o liiite..
snygg bil som fan, men kan inte låta bli att hänga upp mig på en sak, varför skall ALLA stylade volvos ha kvar draget, de e ju fult som själve faan!! gör om gör rätt, en snygg bil skall ICKE ha en ståldildo i röven!
snygg bil som fan, men kan inte låta bli att hänga upp mig på en sak, varför skall ALLA stylade volvos ha kvar draget, de e ju fult som själve faan!! gör om gör rätt, en snygg bil skall ICKE ha en ståldildo i röven!
vi har husvagn. behöver drag te kärra me. detta ska snart bli min familjebil vet du.
detta kommer nog stå stilla lite förutom bute grenrörspackning, uttrampningslager o så ska ja byta ruta. för måste få ut amazonen på vägen. bättre att köra me den grundad än att inte köra den alls....
denna var väldigt snygg störde mig på några saker:P typ varför du inte montera bort bakrutetorkaren sen att du har en japs på den ajabaja;) å railsen passa inte direckt på den men annars så var den grymmt fin