denna var väldigt snygg störde mig på några saker:P typ varför du inte montera bort bakrutetorkaren sen att du har en japs på den ajabaja;) å railsen passa inte direckt på den men annars så var den grymmt fin
tackar. bakrutetorkaren tänkte ja ta bort men har blive en vana. japs gillar ja inte själv kommer bättre snart men lägger all tid o pengar på annat nu. å railsen tycker ja om. tycker de ser lite tomma ut utan. men men smaken e som baken o tur e väl de.
hej hej nu kommer nog detta projekt snart uppdateras då man fixat en donatorbil o lite. så ska renovera o fixa te topp står överst på listan just nu... bilen:::
älskar denna front bara synd att man inte har nån bil att sätta den på!!
go bak!
så behöver ni nåt ge bud!! 740 -85 har ja för mig..
hej hej. har hänt lite små saker. men letar fortfarande delar. bla topp.
men har ju min vanliga gamla otur så fort som ja ska göra nåt. för skulle in te vimmerby o äta ute o titta lite. hade höjt laddet o lite innan o när ja kom fram så rök de j--lar... då hade ju en kyl slang gått av helt. de va den som sitter under insuget vid trean o fyrans inlopp. men som tur va efter lite mek så plugga ja dem för behövde ju ingen värme eftersom slangen va te värmepaketet...
men har ju min vanliga gamla otur så fort som ja ska göra nåt. för skulle in te vimmerby o äta ute o titta lite. hade höjt laddet o lite innan o när ja kom fram så rök de j--lar... då hade ju en kyl slang gått av helt. de va den som sitter under insuget vid trean o fyrans inlopp. men som tur va efter lite mek så plugga ja dem för behövde ju ingen värme eftersom slangen va te värmepaketet...
hej hej ida har man rive toppen på bilen.. lite bilder men tyvärr dåliga men nåt iallafall!!
rivning av 531an!
toppen ser ok ut tycker ja!!
börjar bli tomt
sås!
e de nåt ja fått för mig el ska de va så här me bultarna lösa???
de ja undrar som sagt e vilka ventilfjädrar som e bäst. 530 turbo toppens fjädrar e mindre i diameter än 531 ans.. men frågan e vilka e bäst?? den te höger e turbo o den te vänster 531..!??